Rosewell1983 Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Noen som har erfaring med dette? Kom ut en 1.11 update til Grand Ages Rome for nesten 1 uke siden og fortsatt er det ingen mulighet for meg å lasta ner denne som bruker Steam. Jeg har skjekka og min versjon er 1.10. Så er det noen som kan bekrefte at det er naturlig at det tar lenger tid for Steam brukere å få de nyeste patchene?
Burke Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 (endret) ja fy f***, steam bruker noe uendlig tid på å oppdatere spill som ikke er direkte fra valve. eks jeg som kjøpte codwaw på steam... har ennå ikke fått 1,4 patchen selv om den kom ut for snart 2 uker siden. angrer enda for at jeg kjøpte dette spillet på steam, men kjøpte det når det var dollar på steam da xD Endret 16. april 2009 av simensme
Predicted Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 (endret) Kjøpte selv Europa universalis: rome på steam. Og er etter LANG TID fremdeles på den bugga patchen, med massevis av systemkrasj som gjør spillet uspillbart. Endret 17. april 2009 av Predicted
Exia Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 ja fy f***, steam bruker noe uendlig tid på å oppdatere spill som ikke er direkte fra valve. eks jeg som kjøpte codwaw på steam... har ennå ikke fått 1,4 patchen selv om den kom ut for snart 2 uker siden. angrer enda for at jeg kjøpte dette spillet på steam, men kjøpte det når det var dollar på steam da xD den har ikke vært ute mer enn en uke, men javel
ancient_scars Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Dette gjelder da ikke alle spillene? Jeg synes det hagler inn med oppdateringer til spill jeg har kjøpt der, inkludert tredjeparts spill. Jeg kan allikevel forstå frustrasjonen fra enkelte. Earth 2160-episoden er ganske hårreisende. Er det ikke sånn at utvikleren selv legger ut oppdateringer på Steam? I så fall er det ikke bare Valve sin feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå