Gå til innhold

har problemer med mediaval totalwar!


Anbefalte innlegg

hei eg fekk eit problem med mediaval totalwar for noken månersiden(i fjord faktisk) det var ca 2 timer etter eg hadde kjøpt det. når eg spilte campain og når eg gjekk inpå noken bygingen etc. så lukka spillet seg, eg fekk aldri levert det inn fordi eg aldri fekk tid(Det er 4 mil til nermeste by frå der eg bur....) vist noken har fått samme probelm og veit ka det er så versåsnill og post den her:P

Endret av .*'Eirik'*.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skjer når spillet lukker seg? Kommer det opp en feilmelding eller bare skrur alt seg av uten at noe skjer? :)

 

det berre skrur seg av og ingenting skjer, har ein kompis med samme spill, men han har ikkje hatt noke problem... kan det vere plata eller pcn kanskje?

Endret av TCi
Lenke til kommentar

det er et long-shot, men det er et par potensielle feilkilder i disse spillene som kanskje ikke er like åpenbare. Det hadde hjulpet dersom du skrev hva slags maskinvare du har.

 

Er det slik at spillet krasjer ute på det strategiske kartet : Sjekk på options hvilken oppløsning du kjører, kanskje senke denne, eller i det minste tilpasse den til det som er best for skjermen din/skjermkortet

 

Dersom problemet oppstår under kampene, inne på det taktiske scenarioet, så er en av de tingene du kan forsøke å senge "unit size" i options. Eller andre innstillinger med tanke på grafikk.

 

Det er spesielt Unit size som har skapt problemer for meg opp igjennom årene. På små kamper har ting gått fint med en innstilling, inntil jeg plutselig har kommet i større kamper, og spillet har krasjet til desktop. Tror det er snakk om at spillet ikke har nok skjermkort-minne, eller vanlig minne.....det er iallefall lite feilmeldinger som har dukket opp når dette har skjedd.

Lenke til kommentar
det er et long-shot, men det er et par potensielle feilkilder i disse spillene som kanskje ikke er like åpenbare. Det hadde hjulpet dersom du skrev hva slags maskinvare du har.

 

Er det slik at spillet krasjer ute på det strategiske kartet : Sjekk på options hvilken oppløsning du kjører, kanskje senke denne, eller i det minste tilpasse den til det som er best for skjermen din/skjermkortet

 

Dersom problemet oppstår under kampene, inne på det taktiske scenarioet, så er en av de tingene du kan forsøke å senge "unit size" i options. Eller andre innstillinger med tanke på grafikk.

 

Det er spesielt Unit size som har skapt problemer for meg opp igjennom årene. På små kamper har ting gått fint med en innstilling, inntil jeg plutselig har kommet i større kamper, og spillet har krasjet til desktop. Tror det er snakk om at spillet ikke har nok skjermkort-minne, eller vanlig minne.....det er iallefall lite feilmeldinger som har dukket opp når dette har skjedd.

 

det er ute på det strategiske kartet, skal prøve det etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...