Gå til innhold

The Secret World - Utfordringene venter på deg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan ikke si Mørkeredd hørtes elendig ut? Tross alt synes jeg vi burde kunne bruke norske navn på "Cabals" når de blander inn Norsk kulturhistorie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det. Men blir så lei latinske navn, i denne settingen kommer det til å flomme av dem. Og et navn som skiller seg ut ifra det meste er positivt for min skyld når det gjelder slikt.

Skrevet

Jeg selv ville foretrukket et engelsk navn, da latin er for lengst utdatert, og norsk blir uforståelig for de fleste. Ser for meg at det er litt teit for folk i MMO's generelt å høre om en guild som heter "Kjöttbullarna" og slikt.

Skrevet
Latin er da ikke utdatert, har ikke hørt mange "guilder" med latinske navn jeg isåfall :)

Latin er antakeligvis det mest brukte språket for klaner bortsett fra engelsk. Jeg begynner å bli lei av det.

Guardians sier jeg deg, kort og enkelt engelsk ord som kan passe.

Synes Guardians hadde en fin klang, er enkelt og fint også. Men kanskje litt tynt? Mulig vi burde ha flere ord, "Guardians of Dreams" (eksempelvis).

Og Stifi: De bildene der er ganske gamle, og er ikke hvordan spillet kommer til å se ut når det kommer ut.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Gått en stund siden vi har hørt noe fra FunCom nå, gitt. Håper på en ny teaser-trailer snart, den forrige var jo rå. For de som ikke vet det kommer de neste trailerne til å inneholde karakterene som Genetics og jeg har i avatarene våre.

Endret av ShampooMacTavish

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...