Gå til innhold

The Secret World - Utfordringene venter på deg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter her febrilsk etter leting på svar sammen med andre forumbrukere på The Secret World sine sider. Sålangt har vi ikke kommet opp med så mye. Det eneste vi vet er at Roald Amundsens død og Bjørneøya er viktige faktorer!

Skrevet (endret)

Virker som det er den gamle puzzle du referer til der. Den nyeste som ble løst i helgen er på www.sanctuaryofsecrets.com . Det er ikke en enmannsjobb. Den ble løst kollektivt i helgen. Fasiten ligger også på forumet til TSW.

Endret av Uncron
Skrevet

Den sanctuaryofsecrets som er sånn finne navn osv? Den har jeg greid og ble 1**th til å greie det ;)

Det er en ny "mail" noen har fått på forumet som er puzzlen nå.

Skrevet (endret)

Ah. Men tror ingen her kan påstå at de greide den puzzle alene. Jeg brukte bare fasiten som ligger på forumet. Klarte bare 1 puzzle med litt effort.

Endret av Uncron
Skrevet

Det dumme er at det er så utrolig mange nye på forumet nå at alle de noe dugende trådene/postene drukner i ting som allerede er løst/tatt opp fra før. De sier jo det selv på forumet. Men ja, IRC kanalen blir vel mer min greie nå fremover. ;)

Skrevet (endret)
Når jeg går inn på irc.funcom.com laster jeg i en evighet, og kommer aldri inn :/ Hvordan fikser jeg det?

Bruker Google Chrome.

/server -m irc.funcom.com

/j thesecretworld

Dette skriver du inn i mirc.

Endret av Stifi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...