Mountainhome Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 (endret) Bare lurer på å kjøpe spillet... slik jeg har hørt... forstod ikke så mye på deres nett side--- så om noen kunne gi meg litt utfyllende info? som priser hvordan spillet er... info om grensene evt. andre ting EDIT: Endret titel Endret 1. april 2009 av Mrpain
Anonymbruker321 Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Er du sikker på at dette er riktig tittel? Google finner ingen spill som heter Battlefronts Europe online.
Mountainhome Skrevet 1. april 2009 Forfatter Skrevet 1. april 2009 (endret) hoppsan det het vist: WW2 Online Battleground Europe Endret 1. april 2009 av Mrpain
Bata Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Det er jævlig tungt, og alle som spiller det er 40+ Men gøy var det hvis du klarer å se forbi dårlig grafikk og animasjoner.
Mountainhome Skrevet 3. april 2009 Forfatter Skrevet 3. april 2009 Det er jævlig tungt, og alle som spiller det er 40+ Men gøy var det hvis du klarer å se forbi dårlig grafikk og animasjoner. Har sett noen få filmer, jeg likte spillet veldig godt... men det er mer utfyllende info jeg trenger... ikke hvor gamle spillerene er
Bobbylove Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Hva lurer du på? Jeg spilte det litt før men jeg hadde ikke joystikk å tolmodighet til det. Men tror det er et utrolig bra spill om man setter seg inn i det. Men det er veldig veldig komplisert å veldig bratt læringskurve. Hadde du vært litt tidligere ute kunne du fått kontoen min før spilletiden gikk ut.
Mountainhome Skrevet 3. april 2009 Forfatter Skrevet 3. april 2009 Hva lurer du på? Jeg spilte det litt før men jeg hadde ikke joystikk å tolmodighet til det. Men tror det er et utrolig bra spill om man setter seg inn i det. Men det er veldig veldig komplisert å veldig bratt læringskurve. Hadde du vært litt tidligere ute kunne du fått kontoen min før spilletiden gikk ut. Jeg vil vite priser, hvor jeg kan kjøpe spillet, hva er det med grensene? hvordan flyttes grensene? hvordan blir det vis man dør? hvordan virker spawn? systemet mev våpen... og mer i den duren dær... mye utfyllende info rett og slett, jeg spør her fordi jeg fant nett stedet deres vanskelig å leite på
Bobbylove Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Nå syntes jeg du er litt lat Alt dette å mye mer står på http://www.battlegroundeurope.com/ Den er litt rotete men bruk 5 min så ser du mønsteret. Å hvorfor du ikke bare laster ned 14 dagers free trial vet ikke jeg.?
Mountainhome Skrevet 3. april 2009 Forfatter Skrevet 3. april 2009 Nå syntes jeg du er litt lat Alt dette å mye mer står på http://www.battlegroundeurope.com/ Den er litt rotete men bruk 5 min så ser du mønsteret. Å hvorfor du ikke bare laster ned 14 dagers free trial vet ikke jeg.? for da kom jeg inn på kontonr. innskriving osv. jeg har vert inn på siden, men det sto ingen priser, om det koster noe i mnden eller lignende.
Bobbylove Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 De trekker ikke noe selv om du gir infoen. Koster 100 kr i mnd om jeg ikke husker feil.
Robinvi Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Har sett en bekjent spille det og det ser helt utrolig kjedelig ut, men det passer sikkert til noen.
Janster_InnleggNO Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Mye moro, men kjøretøy krever joystick, og infantry krever litt planlegging og viten om hva du faktisk skal angripe / forsvare. Ellers blir du bare ståendes og måpe i timesvis, og lær deg hvordan mobile spawnpoints funker. Så du kan komme deg kjapt til action, ikke gidd og spill infantri ute i marka, hold deg til byene som angripes.. Håper det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå