Gå til innhold

Mens vi venter på Alan Wake...


Anbefalte innlegg

I denne tråden kan vi snakke om det nye spillet fra Remedy, Alan Wake.

alan_wake_050505.jpg

 

Jeg gleder meg veldig til dette spillet! Psykologisk actionthriller høres ut som noe som er midt i blinken for meg. Spillet skal fokusere på ekte frykt, ikke billige skremselsteknikker som at zombier spretter opp i fjeset på deg. Det blir spennende å se om de vil klare å slå kongen på haugen når det gjelder slikt, altså Frictional Games, med sin Penumbra-serie. Fra det jeg har lest og hørt, blir historiedelen meget god.

 

Dessuten ser grafikken helt nydelig ut, spesielt dette bildet i midten fikk meg til å sitte og glane:

Bilde av innsjø

 

For dere som ikke har hørt om dette spillet:

"Alan Wake er en populær forfatter, som har skrevet mange bestselgere. Men han har ikke klart å få skrevet noe nytt i de siste to årene, så kona hans tar ham med til den idylliske byen Bright Falls, for å gi ham tilbake inspirasjonen. Kona hans forsvinner plutselig uten spor, og Alan Wake befinner seg i et mareritt. Ord for ord blir hans nyeste thriller, et verk han ikke en gang kan huske å ha skrevet, virkelighet foran øynene hans."

 

Link til nettsiden:

AlanWake.com

Endret av pululf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det er bedre å være uvitende en å vite alt om spillet, for så å ikke få noen "wow" opplevelser når man spiller. Husker jeg var sykelig hypa for assassins creed året før det kom ut, men tiden før lansering (til og med før anmeldelser kom), så mistet jeg interessen.

 

Vel, så lenge Alan Wake leverer da ;)

 

edit: at jeg ikke husket at det var en slik tråd allerede! Skrev jo en del poster i den^^

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...