Mantra10000 Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Heisan Jeg har kommet tilbake til byen etter å ha drept dragen. Jeg vil fortsette på questlinja som omhandler de "tradecompaniene". Skal levere eller hente en "form". Men questbeskrivelsen forteller ikke hvor i byen jeg skal gå. Tror det er i nærheten av der man gå ned for å slåss med queenrat, men er ikke sikker. Kan noen si ca. hvor i byen jeg kan gå for å finne en representant for et av tradecompanies?
timmoody Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 (endret) Trur det skal vere på den kneipa som ligg i havnedistriktet. Mulig eg tar feil. Uansett trudde eg det var merka på kartet. Ta turen til inn-et og sjekk ut. Om eg ikkje hugsar heilt feil, heiter den "Feral ferret" (noko i den duren.) Edit: Forøvrig jobba eg for Stoerrebrandt - mulig det er andre plassar du må gå om du jobbar for Neicbeck. Endret 29. mars 2009 av timmoody
Mantra10000 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Skrevet 30. mars 2009 Takk for svaret. Det gjorde susen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå