Gå til innhold

Gudfaren II kommer 9 april. 9 april er langfredag

calle10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at release på Gudfaren II er satt til 9 april. Dette er en blodrød dag hvor butikkene er stengt. Når kan vi vente spillet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lørdag 11. regner jeg med. Om du bestiller fra Absoluttspill får du det sikkert før den 9.

I følge header er langfredag den 9. Skulle gjerne likt å se den hele dagen mellom langfredag og lørdag..

Skrevet
Da kan det vell hende at play, ebgames og tothegame bommer. Jeg veit ikke :) Kun at jeg skal ha det.

Pleier å være på fredager i England, så kan hende de har rett selv om vi får det den 7.

Skrevet
Lørdag 11. regner jeg med. Om du bestiller fra Absoluttspill får du det sikkert før den 9.

I følge header er langfredag den 9. Skulle gjerne likt å se den hele dagen mellom langfredag og lørdag..

Sier seg jo selv da, er jo laaaangfredag, så den tar 2 datoer... How hard can it be?

tørr humor? :p

Skrevet

Sier seg jo selv da, er jo laaaangfredag, så den tar 2 datoer... How hard can it be?

tørr humor? :p

Jeg tenkte på å dra en sånn en, men jeg kom over tanken; nei...nei nei .. nei

Skrevet
Nei, er nok texzi som har feil... I følge min kalender er hvertfall langfredag den 10. :)

Langfredag er den 10. ja, er temmelig sikker på det, ettersom jeg har bursdag da ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...