Gå til innhold

Dungeons & Dragons Online: Stormreach


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var nå greit i noen uker men at det er mer solo er da ikke en god ting vel. Husker at de gangene jeg faktisk klarte å få gruppe til en dungeon så var det innmari gøy. Er ikke så for oppmuntring til solo spilling på et mmo. Føler det blir litt baklengs jobbing for hva du egentlig kan få ut av spillet.

 

Virker som de har lagt til en del småkjeks siden jeg sist spillte, tror jeg tørker støv av den gamle boksen. Se hvordan det har utviklet seg de siste årene :)

Lenke til kommentar

husker att grafikken ikke var helt bra sist jeg prøvde det. men det er nå flere år siden. (haddemye dårligere pc da også). hvordan er den i forhold til fex lotro og war? husker egentlig ingenting av spillet. var det standard d&d regler? altså kunne man lage en multiclass rougue/wizard fex?

Lenke til kommentar

Grafikken er nå helt ok, kan ha noe med at jeg faktisk kan ha allt på max denne gangen. Kan kjøre det med DX10 også nå.

 

Er usikker på multiclassing siden jeg husker såpass lite av det selv, men mener det er mulig. De kjører 3.5 edition ruleset mener jeg å ha lest.

 

Prøver monk classen atm men etter å ha lest forum så skal dem visst være ubrukelig... My ninja dreams wuz destjoied :(

Lenke til kommentar

Holder på og laste ned klienten nå. Etter og ha fullført neverwinter nights 2: storm of zehir for noen dager siden, så er jeg klar for ett "nytt" d&d spill.

 

Spiller jo fortiden warhammer og lotr også. Men de har ikke dd ruleset.. savner det i mmo.. :)

Warhammer blir jeg og slutte med nå når måneden er over. Lotr venter jeg bare på book7.

 

Forstår det slik att det bare er 2 servere igjen i eu nå? hvilken spiller folket på?

Endret av petrus
Lenke til kommentar

hmmm. blir nok ikke å bli i ddo. Det er liksom noe som mangler med dette spillet..

Grafikken var jo blitt veldig bra, men.

Mangler jo en haug med klasser og feats. Hadde tenkt og lage en zen archer celric med prestige class warpriest. men så langt har de jo så klart ikke kommet...druid maangler. warlock mangler. virker som de bruker en nedstrippet versjon av 2.0 rulesettet

Verden føles tom i første byen etter første øya. Questene er liksom bare kjedelig..

 

tror jeg skal prøve vanguard i steden.. tro om det er trial pådet..

Endret av petrus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...