smaug77 Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 (endret) Hei, Er det noen som vet om det er noe planer om et nytt R6 spill på gang til PC snart? Endret 29. mars 2009 av smaug
iharal3 Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Det tror jeg, men ikke noe har blitt annonsert enda da
Desdichado_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Ubisoft's president, Yves Guillemot snakket litt om kommende titler for 2009/10 i januar i år, han nevnte da ikke noe om Rainbow Six, men sa klart og tydelig ifra at det kommer ett nytt Ghost Recon spill. Det er godt mulig han holder kortene tett til brystet, men i utgangspunktet så ser det ikke ut til å komme med det første. Synd, men Ghost Recon er vel så bra det etter arcadiseringen av Rainbow Six serien.
Shicca Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Emnetittelen er ikke beskrivende nok Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for posten, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret. Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen. Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden.
hugRmunR Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Hvis det noen gang kommer ett nytt R6 håper jeg det blir som de gode gamle... Raven-Shield og eldre
smaug77 Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Skrevet 29. mars 2009 Ja jeg må si at jeg savner planleggingsfasen i R6 som i gamle dager. Etter at den ble borte så har det ikke vært helt det samme igjen. Jeg synes også det er utrolig rart at kommandoer(breach, clear room osv) ikke kan gies til medspillere i coop som det kan i SP. Forbanna konsollene som har ødelagt nesten hele spilleindustrien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå