Gå til innhold

Max Payne 3 kunngjort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm. bildet ble ikke lasta opp første gangen jeg kikka på artikkelen, må si jeg ble veldig skeptisk når jeg så det. det er jo IKKE max payne.. man tukler ikke med sånnt når man skal lage oppfølger til et av de beste spillene som finnes, det er jo helt på jordet :angry:

 

Nå er jo mannen på bildet helt lik i ansiktet som Max Payne i spill nr. 2, bare med litt ekstra skjeggvekst og sår i trynet.

Lenke til kommentar

Kan ikke vente på denne! Må få si at Max Payne serien er en av de få spillene som faktiskt FANGER deg i en helt awesome epic historie!! (Men "Mafia" ligger på førsteplass med story!)

 

Dette spillet kan bare bli bra. Håper på et episk noir novel love story with slow mo and guns!!! :lol:

Lenke til kommentar
hmm. bildet ble ikke lasta opp første gangen jeg kikka på artikkelen, må si jeg ble veldig skeptisk når jeg så det. det er jo IKKE max payne.. man tukler ikke med sånnt når man skal lage oppfølger til et av de beste spillene som finnes, det er jo helt på jordet :angry:

 

Nå er jo mannen på bildet helt lik i ansiktet som Max Payne i spill nr. 2, bare med litt ekstra skjeggvekst og sår i trynet.

synes ikke det ser sånn ut jeg ivertfall, men det er nå min mening. vi får vente og se ossen han ser ut ingame..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...