Gå til innhold

Sniktitt: Guitar Hero: Metallica


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Det blir ikke råere enn å spille med selveste Metallica."

Dette er ren blasfemi.

 

 

Den som i ord eller handling offentlig forhåner eller på en krenkende eller sårende måte viser ringeakt for nogen trosbekjennelse hvis utøvelse her i riket er tillatt eller noget lovlig her bestående religionssamfunds troslærdommer eller gudsdyrkelse, eller som medvirker hertil, straffes med bøter eller med hefte eller fengsel inntil 6 måneder.

 

Påtale finner bare sted når allmenne hensyn krever det.

 

– Straffeloves § 142

 

 

Og i det faktum at Brian Johnson, Angus Young, Malcolm Young, Cliff Williams og Phil Rudd som levende guder, eller også kjent som Ac/Dc, så vil beskrivelsen bestå som blasfemi!

 

Sukk en blandelse av fanboiisme etter konserten og et villt ønske om at Ac/Dc skal snike seg og lage et spill fullspeccet av alle sangene deres :rolleyes:

Lenke til kommentar
"Det blir ikke råere enn å spille med selveste Metallica."

Dette er ren blasfemi.

 

 

Den som i ord eller handling offentlig forhåner eller på en krenkende eller sårende måte viser ringeakt for nogen trosbekjennelse hvis utøvelse her i riket er tillatt eller noget lovlig her bestående religionssamfunds troslærdommer eller gudsdyrkelse, eller som medvirker hertil, straffes med bøter eller med hefte eller fengsel inntil 6 måneder.

 

Påtale finner bare sted når allmenne hensyn krever det.

 

– Straffeloves § 142

 

 

Og i det faktum at Brian Johnson, Angus Young, Malcolm Young, Cliff Williams og Phil Rudd som levende guder, eller også kjent som Ac/Dc, så vil beskrivelsen bestå som blasfemi!

 

Sukk en blandelse av fanboiisme etter konserten og et villt ønske om at Ac/Dc skal snike seg og lage et spill fullspeccet av alle sangene deres :rolleyes:

Rock band AC/DC Live?
Lenke til kommentar

Dette kan ikke ta feil ;) Selvom det bare skulle vært World Tour med andre sanger hadde det ikke stoppet meg fra å få fingrene i dette :D

 

Btw Ironman så har AC/DC et spill - Rock Band AC/DC Live, anbefaler det for alle fans selvom det bare er 18 sanger med..

Endret av Nacky
Lenke til kommentar

Skulle ha unngått denne sniktitten ja. Nå blir jo ventetiden enda vanskeligere. Jeg som hadde distansert meg fra spillet og klart og la vær og tenke på det <_<

 

Men flott og lese at spillet leverer. hvertfall for de av oss som er Metallifrelste. Gleder meg virkelig og håper jeg blir flink nok på trommer til og takle Expert+. Aaah. Som jeg gleder meg :D

Lenke til kommentar
Her er det verdt å nevne Los Angeles Forum og Tushino-flyplassen i Moskva.

Ooooh, shiny! 500 000 gale russere, kan bli gøy!

 

 

Tror nesten dette blir kjøp, selv om det sikkert vil koste både skjorte og bukse. Satte meg en regel å ikke kjøpe Xbox spill over 200kr fra Play, men her er visst unntaket...

 

 

For de av dere som ikke er med i Metallicas Mailing Liste, så fikk jeg denne mailen for et par dager sida:

For more Guitar Hero madness, head on over to our Guitar Hero section to download wallpapers, buddy icons and banners, check out photos, news, and videos, and see if the instruments you already have will work with the new game (most do!). For even more on the upcoming game, visit the brand new Guitar Hero: Metallica site.

 

Guitar Hero: Metallica hits the streets on March 29.

 

2iuoqqa.jpg

De tok med Orion... konge.

Endret av Tufte
Lenke til kommentar

Litt 'meh' den lista i mine øyne. Hvor er Leper Messiah, The Four Horsemen, Harvester of Sorrow :blink: ?

 

Satte opp en liste for meg selv, 28 sanger jeg ville hatt med. Tolv av de matcher denne lista. Nå kan de selvfølgelig ikke tilfredsstille alle, men jeg er skuffet. (Ikke sint, bare veldig skuffet)

 

Får håpe på litt DLC, de har nok med vilje utelatt en del perler for at folk skal måtte betale litt ekstra i ettertid for å få de sangene de aller helst vil ha.

Lenke til kommentar
Litt 'meh' den lista i mine øyne. Hvor er Leper Messiah, The Four Horsemen, Harvester of Sorrow :blink: ?

 

Satte opp en liste for meg selv, 28 sanger jeg ville hatt med. Tolv av de matcher denne lista. Nå kan de selvfølgelig ikke tilfredsstille alle, men jeg er skuffet. (Ikke sint, bare veldig skuffet)

 

Får håpe på litt DLC, de har nok med vilje utelatt en del perler for at folk skal måtte betale litt ekstra i ettertid for å få de sangene de aller helst vil ha.

 

Helt enig i hva du sier. Har selv mange andre sanger jeg kunne tenkt meg. Men når man lager et spill for allmennheten blir det til at man velger sanger som faktisk de utenfor den "hardcore" fanbasen også kan like.

 

DLC håper jeg virkelig på, eller så blir jeg skuffet. For de har så mange andre geniale sanger som fortjener oppmerksomhet. Men selv de jeg virkelig skulle ønske var med er utelatt er det mange perler der. De eneste jeg virkelig stiller meg uforstående til er med er frantic, wherever i may roam og fuel. Har en følelse av at James & Co satt ned foten ellers ville nok flere "mainstream" sanger vært med.

Lenke til kommentar

Ser ut som spillet blir sluppet 29 mars i Amerika, også blir det ikke sluppet her i Norge før 22 Mai!

Er hvertfall det som er release datoen for butikker rundt om i norge.

 

Så bilde av gitaren som følger med metallica spillet. Samme som WT men dekselet er rødt med to hodeskaller... meget fett.

Jeg må ha meg en gitar til, så spørs om jeg ikke bare må gå til anskaffelse av WT mens jeg venter:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...