Gå til innhold

Gamer.no: Tips noen om denne artikkelen?


Anbefalte innlegg

Når man leser en anmeldelse, sniktitt eller bare en nyhet så hadde det vært fint med en enkel mulighet for å tipse noen andre om det man nettop har lest.

 

F.eks, leste akkurat om SimmBin sitt nyeste bilspill, Race On, denne artikkelen kune jeg te nkt meg å delt med flere som kanskje ikke ville sett den da de ikke saumfarer sidene like ofte som det kanskje jeg gjør. Men da må jeg sende de en mail innludert denne linken, http://www.gamer.no/article.php?articleId=536, men dersom dere hadde hatt en form eller lignende, ala det komplett.no har for å tipse andre om produkter man ser på, så ville dette vært en enkel og rask sak for meg.

 

Ellers vil jeg benytte anledningen til å skryte dere opp i skyene, kanonbra sider, nye gamer.no!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok ikke en ting vi kommer til å prioritere med det første; lenker sprer seg stort sett utenfor mailkontekst nå om dagen, og faren for misbruk (ikke at vi ikke kan løse det problemet, men det er kost/nytte-forholdet her) gjør at det nødvendigvis ikke er noe som vi har tid til i denne runden.

 

Det er ikke umulig at vi kommer til å gjøre det, men det er mange andre ting som lander foran. Takk for forslaget!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...