Gå til innhold

Gjett filmen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei det er ikke Black Sheep.

Jeg skal finne et annet bilde eventuelt hint.

 

Er ikke så lett å finne noe info om denne filmen, men jeg kjøpte den på FreeRecordShop, så den er ikke helt supersjelden. Filmen handler om en fyr som er lege, på vei hjem fra jobb da han kolliderer med en buss med fanger. De tar han som gissel og rømmer inn i skogen der de kommer til et hus som innehaver noen personer som ikke er helt menneskelige. De er vel ikke vampyrer heller, men slags demoner eller wtf. Filmen er særdeles dårlig, med skuespillere som ikke helt er verdig en Oscar. Den er fra 2005-2006. Fra hva jeg kan finne på nettet har filmen to navn tror jeg.

28963203-photo-4.jpg

Fyren med grå vest og slips med slipsnål er hovedpersonen, den legen. Han gjør en helt ok jobb fra hva jeg kan huske og jeg hadde likt å se han i flere filmer, men i en annen type film.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

hehe jeg har sett den ser jeg nå, den var utrolig dårlig men husker ikke navnet.

 

Var det noe med House?. Av det jeg husker var det et slags forsøk på å lage en ny type Zombie film men en liten Tvist i handlingen også. Husker jeg rett gikk det i at de som første virket brutale og haddet en merklig teori haddet rett?.

 

Om jeg er inne på noe hele veien her synes jeg at jeg kan få den ;)

 

edit..

Er forøvrig ikke så sikker på at det er den filmen jeg tenker på lenger.

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Det går ikke under det navnet nei, men du er innom temaet til filmen.

 

EDIT: Som dere har sikkert forstått er dete en scifi, og er fra midten av nitti-tallet.

 

EDIT2: Dere sikkert ser den eldre herren i bildet, en kjent skuespiller med en ganske kjent skuespiller sønn. Tittelen jeg har valgt til bildet er en referat til en av hans mest kjente filmer.

Endret av Sirius Cobra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...