Gå til innhold

Fallout 3 - raskeste vei til quest


_dAwn_

Anbefalte innlegg

Har begynt å spilt Fallout 3 nå. Når jeg får forskjellige quester og ber om raskeste vei til målet, så blir jeg ofte styrt på kryss og tvers under jorden i undergrunnen. Hvorfor kan jeg ikke bare ta å gå rett på målet om det ikke er hindringer som tilsier annet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet ikke helt om jeg skjønnte hva du mente..men..det er bare som det? Det er de raskeste veiene de velger og probaly de eneste veiene, vet ikke om jeg var til hjelp men skjønnte ikke spørsmålet helt hvis du hadde orka å få litt mer detaljer kanskje :)

Lenke til kommentar
vet ikke helt om jeg skjønnte hva du mente..men..det er bare som det? Det er de raskeste veiene de velger og probaly de eneste veiene, vet ikke om jeg var til hjelp men skjønnte ikke spørsmålet helt hvis du hadde orka å få litt mer detaljer kanskje :)

 

 

Hvis jeg skal gå fra A til B. Så ville det vært naturlig for meg og vandret på bakkenivå rett mot målet i luft linje, så langt det lar seg gjøre. Hvis jeg ber pipboy'en eller hva den heter sette kurs, så vil den ha meg under jorden og i en stor bue før jeg kommer til målet. Er det for at den vil jeg skal treffe på masse rart på veien, eller er det for å drøye ut spillet, eller er det for at det er eneste veien? Var det bedre forklart? :-)

Lenke til kommentar

Vel mate hvis det går ann å gå på bakken til målet så ville jeg gjort det men hvis ikke så gå under jorda, besides jeg tror at Besetha ville også drøye spillet på denne måten at man får meg seg mer en bare bakken! Men også er det fler ting under bakken :) som items og andre artifacts og kos ting man kan finne der :) får håper at det var en liten foklaring lykke til og kos deg med Fallout 3 :)

Lenke til kommentar

He he... JOda det var svar på spørsmålet for å si det slik. Regnet i grunn med det. Spørs om det ikke blir den lange vei, er glad i å finne ting, hemmeligheter og ta knekken på skapninger som man treffer på. :-D Kan vel være at man treffer på noen side quest på det viset også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...