Cydonia Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Dette skjedde i går natt for meg, da jeg plaffa ned min nest siste Behemoth. Velutstyrt super mutant her. Men en lege burde kanskje se på det utslettet. Vel.. han bryr seg kanskje ikke, han er jo dau... (screencap med vanlig kamera mot flatskjermen. Soz kvalitet)
Nesumar Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Er det bare meg, eller blir spillet ganske dystert til tider? Alt er ødelagt, monstre overalt, alt er radioaktivt og du føler deg ganske alene? Været er enda dystrere... eneste som lyser opp dagen må være en stor nuclear-explosion?
Naglefaar_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Spillet er dystert ja, men er bare mørkt om natta da. Men man har jo det trofaste pip-boy lyset sitt Ingen spill som har fått meg til å skvette som f*** oftere enn fallout 3. Jeg vet feral ghouls ikke er farlige, men de har et fælt skrik før de hiver seg over deg
iharal3 Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Hvis noen vil ha skumle øyeblikk fra Fallout 3 bør dere besøke Andale og Vault 106. Skumlere blir det ikke.
Vaine Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Hvis noen vil ha skumle øyeblikk fra Fallout 3 bør dere besøke Andale og Vault 106. Skumlere blir det ikke. Personlig syntes jeg både vault 106 og Andale var overvurdert, er enig i det Naglefaar skriver. Feral Ghouls får meg til å skvette som f..
Kiruk Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Hahaha, det tok meg noen sekunder for jeg oppdaget hvor hodet hadde blitt av!
Alliha Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 (endret) Skjul dette høyres kanskje litt vel n00bish ut, men allikavel, *host* korleis kan eg sjå meg sjølv? karakteren min snur seg alltid etter musa hos meg... tipper det er noko eg egentlig burde ha visst som er svaret, men det gjer eg ikkje.. Endret 21. mars 2009 av alliha
Vaine Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Skjul dette høyres kanskje litt vel n00bish ut, men allikavel, *host* korleis kan eg sjå meg sjølv? karakteren min snur seg alltid etter musa hos meg... tipper det er noko eg egentlig burde ha visst som er svaret, men det gjer eg ikkje.. Default key for å skifte mellom first person og third person view er vel Tab? Mulig jeg tar feil, men du kan finne det ut ved å gå på settings, controls, og så sjekke på custom mapping.
Alliha Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 (endret) Skjul dette høyres kanskje litt vel n00bish ut, men allikavel, *host* korleis kan eg sjå meg sjølv? karakteren min snur seg alltid etter musa hos meg... tipper det er noko eg egentlig burde ha visst som er svaret, men det gjer eg ikkje.. Default key for å skifte mellom first person og third person view er vel Tab? Mulig jeg tar feil, men du kan finne det ut ved å gå på settings, controls, og så sjekke på custom mapping. jammen karakteren snur seg i tredjepersons-view og... btw: tab er pip-boy forresten: kan var eg formulerte meg litt feil. Eg tenkte på som å sjå deg sjølv framandte (sånn at du kan sjå trynet ditt). Endret 21. mars 2009 av alliha
Cyberfrog Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 To måter jeg kjenner til: (1) Hold inne knappen for tredjeperson mens du beveger musa. (2) http://fallout.wikia.com/wiki/Console#For_nice_screenshots Kort fortalt, gå til tredjeperson og skriv deretter "tfc" i konsollen. For å fjerne GUI-ting, skriv "tm" i konsollen. Gjenta kommandoene for å gå tilbake til "normalen".
Neon401 Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Spillet er dystert ja, men er bare mørkt om natta da.Men man har jo det trofaste pip-boy lyset sitt Ingen spill som har fått meg til å skvette som f*** oftere enn fallout 3. Jeg vet feral ghouls ikke er farlige, men de har et fælt skrik før de hiver seg over deg Huff, helt enig. Husker jeg satt alene sent en kveld med headset og rotet meg inn i Museum of History (altså selve museet, ikke Underworld) . Plutselig hører jeg de forferdelige feral-skrikene i mangetall og den tunge stønningen de lager når de løper mot deg. Og det er jo flott når du står midt i en gang med mange innganger og ikke vet hvor de kommer fra eller om de i det hele tatt er i samme etasje. *Grøss* On another note:
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Kan jeg leke moderator og si att du burde skifte emnetittel til noe mer beskrivende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå