Gå til innhold

Savner du Master Chief?


Anbefalte innlegg

Alien Kid. Måtte bare :p

 

Men som sagt så tror jeg nok du skal se langt etter noe Halo på annet enn Xbox og PC. Som Laland sier så er Halo grunnen til at Microsoft kjøpte opp Bungie for 10 år siden. Det jeg lurer på er hvilken vinkling og tidsramme det eventuelle spillet vil få/har. Håper det er mens det ble fremdeles fantes Spartanere. Kjempe sammen med en fire-fem andre Spartanere i visse oppdrag hadde vært konge.

 

Blir litt hardt det der lakus, de skal jo ha med MC også vettu. Jeg vet ingen ting om historien om MC før Halo CE så jeg kan ikke si noe om MC hang sammen med andre spartanere, men det blir spennende. Kjempe med andre spartanere i visse oppdrag, høres ut som om du snakker om et RPG spill......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gjorde han. Hvis du har Halo Wars, så er et en "timeline" som omhandler 2549-2552 attpåtil. Der står det blan annet beskrevet at Spartan John 117 hang sammen med et tyvetalls andre spartans. :)

(Hvor fett hadde ikke det vært? 4-5 spartans mot en "uendelig" hær av Covenant. I call "THIS IS SPARTAAAA(ns)!!111")

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...