Gå til innhold

Er Steam nede


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm først fikk jeg "youre ticket has expired" henger sikkert sammen. Forstår jeg ikke så mye, fikk jo gjennomført kjøpet og spillet ligger der men får ikke startet nedlasting.

 

Håper jeg slipper å logge sak og vente i dager på svar, poenget med å kjøpe på nett var å spille i kveld.

 

edit

Oppdatering, det funker faktisk å starte de andre spillene, bare gta som feiler på forkjellige måter. Det må være en værtifiserings server etc som er nede hos steam grrrrrrr (prøver å starte selve nedlastingen av spillet)

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

prøvd ca 10 ganger, også prøvd å innstallere .blob filen på nytt men da fikk jeg feilen at Steam ikke kunne kontaktes. Prøver å logge en sak til Steam nå får jeg at jeg ikke har rettigheter til det. Fytte H... jeg blir varm av dette!!

edit

Prøvdet å innstallere .blob på nytt igjen nå og fikk kontakt med serveren. Da fungerer det igjen :blink:

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar
Vet ikke om det har noe med saken å gjøre, men det er sikkert en temmelig stor gruppe atm som kjøper og laster ned Total War 3 world wide med steam nu....kan ha noe med treig forbindelse til steam?

 

Total War 3? :blink:

 

Shogun, Medieval, Rome, Medieval 2 og nå Empire ;)

Lenke til kommentar
Vet ikke om det har noe med saken å gjøre, men det er sikkert en temmelig stor gruppe atm som kjøper og laster ned Total War 3 world wide med steam nu....kan ha noe med treig forbindelse til steam?

 

Total War 3? :blink:

 

Shogun, Medieval, Rome, Medieval 2 og nå Empire ;)

 

Ja, og trådstarter sier han kjøpte GTA5, men er jo selvfølgelig GTA4, er ikke noe å reagere på, alle gjør feil ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...