Gå til innhold

Mythic kode


Anbefalte innlegg

Nylig ble stor spillet Halo Wars sluppet og med limited edition ble en spesiell kode sluppet med den, koden er til en map pack på Halo 3.

 

Hvis det er noen her som har skaffa seg Halo Wars men ikke bryr seg i det hele tatt om Halo 3, kunne du ha gitt koden til meg?

 

Er for tiden lut fattig og trenger DIN hjelp. Ta kontakt på PM hvis du føler deg i godt humør om dagen.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tygde litt på det innlegget der jeg og, men kom frem til at han mente at noen kun brydde seg om Halo Wars, og ikke Halo 3. Det at noen skulle finne på å kjøpe seg Halo Wars uten å like Halo ellers høres uansett litt søkt ut for min del. Men hey, kanskje du har flaks og noen vil gi deg en kode?

 

Men elelrs er det ikke værre enn å spare opp 250kr frem til Mytich kartene blir tilgjengelige på Xbox Live.

 

Det kan være flere som lenge har sett fram til Halo Wars og har skaffet LE fordi de er store fans å driter i halo wars.
Lenke til kommentar
det var en på live i dag som sa mytic mapsene kom ut 3 mars som er i morgen :D

Vel, man skal ikke tro alt man hører, spesielt ikke fra folk på Live :) Halo Wars lanseres i USA i morgen, det er sant, så en god del flere får dermed tilgang til Mythic maps. Dette betyr likevel ikke at de blir tilgjengelig på marked place. Vil tippe et par uker til jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...