Gå til innhold

Oblivion - hvorfor får jeg ikke handlet med guildet plutselig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som emnetittel sier. Jeg opplever at jeg plutselig ikke får kjøpt/solgt ting hos folka i guildet, denne gangen hos Mage's guild i Bravil. Jeg har plukket opp en del ting der, men ikke stjålet noe.

Og: kan vi ikke ha en Oblivion generell pjatte-tråd? Så slipper for eksempel jeg å starte en ny tråd når jeg lurer på noe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at du ikke har drept/stjålet fra noen i guildet? De kan bli litt sure på deg, og da må du snakke med... noen for å få bli med igjen.

Angående pratetråd, vet ikke om det er så nødvendig da TES- forumet ikke er det mest aktive. Men for all del.

Skrevet

Vel jeg har ikke tatt noe "red-handed".. har plukket opp en del frukt og klær som lå i skap og kister. Samme skjedde i fighters guild i Anvil tror jeg. Litt irriterende da det skrenker inn anntall folk jeg kan handle hos <_< Jeg får heller ikke trent eller kjøpt spells hos de i guildet. Det er kanskje det mest frustrerende. Og de er ikke sure på meg virker det som, jeg får snakket med dem og gjort guild-questene.

Men hvem må man snakke med hvis de nå er sure på meg? Gjerne i spoiler :)

Skrevet (endret)

Oppfører de seg avvisende ovenfor deg, eller vil de rett og slett ikke snakke med deg når du trykker? Hvis det er det første er dette sannsynligvis hva du må gjøre. Du kan ha drept noen på gata fra guildet uten å vite om det, da blir du sparka. Men siden de ikke er sure, høres det ut som en teknisk feil. Hvilke modder bruker du?

Endret av ShampooMacTavish
Skrevet (endret)

Jeg får pratet med dem, men jeg får ikke opp kjøpe/trene-alternativene. Bare dialogene og disposiotion(?)-knappen. Men når jeg kom inn til Bravil virket vakta ved broen litt skuffet over å se meg, hehe... "Oh, it's you..." Så jeg har kanskje gjort et eller annet.

Jeg bruker OOO-mod.

Endret av Livert
Skrevet

Angående pjattetråd: Spesifikke spørsmål skal, ifølge retningslinjene, tas opp i egne tråder. Dette er i hovedsak fordi det skal være lettere for andre brukere å lete seg frem til svar dersom de lurer på det samme. :)

Skrevet (endret)
Jeg tror at det har med tiden på døgnet å gjøre. Vent noen timer og prøv på nytt. Mener å huske at jeg tenkte over samme problemet, men plutselig kunne jeg trene og kjøpe igjen.

Ja, tror jeg fant ut av at det var klokka. Dog etter å ha tatt inn en flere timer gammel saving :blush:

Edit:

MiSP: Kan være enig i det. Føles bare litt teit å lage en ny tråd for hvert spørsmål da jeg sikkert kommer til å spørre mye :)

Endret av Livert
Skrevet
MiSP: Kan være enig i det. Føles bare litt teit å lage en ny tråd for hvert spørsmål da jeg sikkert kommer til å spørre mye :)

Les stickyen her på forumet - den lenker videre til mange andre gode ressurser som gir deg svar på det meste. Søk gjerne på UESP dersom det er noe spesifikt du lurer på. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...