booboo Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 (endret) Lenge siden noen har postet et bilde nå, prøver meg med et nytt et jeg: Edit, hint: Kom orginalt ut til Atari i 1982, screenshot er fra c64 versjonen. Endret 9. november 2010 av booboo
RetroTorch Skrevet 30. november 2010 Forfatter Skrevet 30. november 2010 Ny oppgave: Nei, nå tror jeg snart du må komme med et hint
Kvakko Skrevet 30. november 2010 Skrevet 30. november 2010 Oj, denne hadde jeg nesten glemt ut. Får komme med et enkelt hint: Smilefjeset er best kjent som "Evil Otto".
RetroTorch Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Skrevet 1. desember 2010 Oj, denne hadde jeg nesten glemt ut. Får komme med et enkelt hint: Smilefjeset er best kjent som "Evil Otto". Ok. Har ikke spilt det selv, men onkel Google sier "Berzerk"
RetroTorch Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Skrevet 2. desember 2010 Føles litt rart at dette spillet faktisk er retro, men...
RetroTorch Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Skrevet 2. desember 2010 Hmm...Final Fantasy 7? Kay Stemmer! Litt for lett, tydeligvis. Selv om jeg prøvde å finne et bilde uten noen gjenkjennelige karakterer.
KayAU Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Eit hederleg forsøk, Torch. Det tok meg i alle fall lengre tid enn det ville ha gjort med dei fleste andre skjermbilete frå det spelet. Ny oppgåve: Kay
KayAU Skrevet 4. desember 2010 Skrevet 4. desember 2010 Ok, då seier eg følgjande: Dette litt småsjeldne spelet tilhøyrer ein av mine favorittsjangrar, men eg har ikkje spelt det før. Dette vil vonleg endre seg snart, sidan eg har bestilt det frå Ebay. Eg ser no fram til å spele det på min Retro Duo. Eg kjem med fleire hint i kveld eller morgon dersom ingen har klart det før då. Kay
Riboflavin' Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Kan ikke huske jeg spilte dette særlig mye, men det dukka opp bakerst i huet en plass..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå