Gå til innhold

Niflheim rekrutterer, Horde, Burning Steppes


Anbefalte innlegg

Niflheims horde-avdeling på Burning Steppes er et PvE-orientert guild med ganske strenge krav til våre medlemmer om raiddeltakelse, men med relativt få raidtimer i uka. Vi har valgt å satse på kvalitet over kantitet både når det gjelder medlemmer og raidtimer for å ha minst mulig frustrasjoner i forbindelse med raids, og for å klare å cleare alt content samtidig som vi kan ha nok av tid til et normalt RL.

 

Vi søker spillere som:

- Forstår at WoW er et lagspill

- Er villige til å specce det guildet trenger

- Liker å raide, men ikke 7 dager i uka

- Er forberedt til raids og på plass i tide

- Lærer av både egne og andres feil

- Kan sin klasse, og gjerne også andre klasser

- Har relativt bred raiderfaring

- Vet at de kommer til å fortsette med WoW en stund

- I utgangspunktet kan raide hver onsdag og søndag 19-23

 

Vi kan tilby slike spillere et guild med en fin atmosfære, med mange flinke medlemmer, med fin website, med kontinuitet på raidfronten og med relativt kjapp progresjon.

 

I hovedsak søker vi for tiden en holy paladin, men alle søknader er interessante.

 

Hjemmeside: www.niflheim.no

For å søke kan du gå til: www.niflheim.no/niflapply

Endret av Kohan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og gear er totalt uinteressant?

 

Helt korrekt. Gear er totalt uinteressant. Det går lynkjapt å geare opp en spiller, dersom spilleren gjør en innsats.

 

Ingen som har søkt herfra enda :( Hadde et lite håp om at det skulle være mulig å rekruttere kvalitet herfra.

Lenke til kommentar

Det er ikke helt utenkelig at vi finner plass til en lock nå om søknaden er virkelig god, selv om vi først og fremst er på utkikk etter en healer eller to (primært resto druid). Uansett tar det ikke så lang tid å søke, og om du legger inn en søknad er det jo mulig vi tar kontakt om guildet en gang i fremtiden skulle trenge en lock.

 

Jeg vil oppfordre alle interesserte til å søke, selv om dere ikke spiller akkurat det vi primært er på jakt etter.

 

 

Til deg som jobber på onsdager: Det må da være mulig å skifta arbeidsdag ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bump!

 

Vi kommer til å rekruttere et par nye spillere til Ulduar. Først og fremst er vi interessert i en mage og en restodruid, men alle klasser og speccs kan være aktuelle om søknaden er strålende (Bring the player, not the class!). Så løp og søk!

Endret av Kohan
Lenke til kommentar
Vurderer dette sterkt egentlig. Likte veldig godt hvordan dere har lagt opp reglene for guildet, kan uten tvil bøye meg etter alle av de. Er det muligens plass til en rogue? :)

Og hvordan er aktiviteten på servern ellers?

 

Det er muligens plass til en rogue ja.

 

Aktiviteten på serveren er vel decent. Veldig lite alliance, men en grei mengde horde av varierende kvalitet. Toppguildet på serveren heter Incorporated, er sponsa og er et guild som har ambisjoner om å være blant de første i verden til å cleare content. Så gode guilds pleier å sørge for en jevn tilvekst av brukbare PvE-spillere og -guilds til servere, så jeg regner med at aktiviteten på BS vil være bra lenge.

Lenke til kommentar

Vi har nylig lansert en ny rekrutteringsweb på sidene våre. I den forbindelse setter stor pris på eventuell ris/ros omkring søknadsprosessen. Benytt siste tekstboks i malen for å legge til kommentarer du eventuelt måtte ha. Kritikk vil ikke påvirke søknaden din i noen som helst retning.

 

Og så vil jeg ønske eventuelle nye medlemmer velkommen=)

Endret av xavathras
Lenke til kommentar
Vel, nå har jeg lagt til min application (andum belf rogue). brukte en del tid på den og håper den kom inn, for jeg fikk noe fatal error eller noe. Og når jeg prøvde igjen stod det at jeg allerede var registrert, så håper det går greit :)
Den ble lagret korrekt. Har funnet feilen også, fikset nå.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hei, vurdere å legge igjen en app hvis dere trenger en resto shaman

 

Vil oppfordre alle som kan være interesserte i å joine om å søke. Dere trenger ikke forhøre dere om hva vi trenger først. Det verste som kan skje er at vi må avslå. Da har dere kanskje "tapt" de ganske få minuttene det tar å formulere en relativt god søknad, men samtidig fått litt søknadserfaring og dere kan kanskje få litt ut av svarene vi gir i retur.

 

Det viktigste er ikke nødvendigvis hvilken klasse og hvilket specc dere spiller (med unntak av noen få som er ganske uinteressante pga representasjon i guildet atm), men at dere virker hyggelige, genuint interesserte i raiding, er relativt erfarne raidere og har god kontroll på og kunnskap om den klassen dere spiller.

Endret av Kohan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...