Gå til innhold

The Covenant Of Mor'Di

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

The Covenant Of Mor'Di

Server: FURY EU - PVP

Byens Stadie: Full Tier 3

Byens Battle Tier 2 Battlekeep. (4 dager igjen)

Kommunikasjon: Ventrilo 2.3 (1500 Kapasitet)

Avgift: Ingeting.

Guild Bot: mange funksjoner, Raid, roll, event, items search og mange andre morssome og nyttige funksjoner.

-----------------------------------------------------------------------------

Orientering:

- PvE: Både hardcore og semi-hardcore (du kan velge, vi har flere grupper oppe å går.).

- PvP: Både hardcore og semi-hardcore (du kan velge, vi har flere grupper oppe å går.). Siege og Battle Keep kamper.

--------------------------------------------------------------------------------

Siege Forsvar: Strumgard og Fort Bane (Elysium)

Allianser: Elysium og Sinister Awakening.

NAP: Jotunheimen og Komodo.

I krig med (KOS): Norske Folk

--------------------------------------------------------------

Tier 1 Raid Progressjon:

Yakhmar: Død

Champion of The Honourguard: Død

Kylikki: Død

Vistrix: Død

Tier 2 Raid Progressjon:

Wing 1

Excorant the Golem Master: Død

Yarekma the Soul Eater: Død

Sabazios the Insane: Død

Wing 2

Ahazu-Zagam: DøD

Incubus and Succubus: DøD

Seruah: DøD

Chatha the Demon Lord DøD

Wing 3

Athyr-Bast The Shadowmaster DøD @ 26 Mar 2009

-------------------------------------------------------------

Tid Guilden ble opprettet: 17. Mai 2008

-------------------------------------------------------------------------

Lyst til å søke?

-Du har en char på Fury serveren

-Du er level 60+

-Du registrerer deg på forum

-Så logger du inn

-Så går du på http://www.mordi.net

- Trykk på Rekruttering

- Fyll ut skjema

- Send

PS: Vi rekruterer alle klasser.

Endret av Ritepsi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var vell ikke de som gikk mest PVE på starten av spillet. Men, i de siste mnd. Har vi hatt en fin raid progress og PvP progress.

Vi er jo det eneste Norsk/Skaninaviske guildet med Battlekeep.

Og, det har bare blitt litt delay på raids i det siste begrunn av siege battles. Vi har jo to battlekeep og defende.

Bare vent så står det Død på de bossene.

Var det mer du lurte på?

Skrevet

Faktisk så er det mange guilds som har level 60 req. for å joine.

Noe av grunnen er at man ønsker dedikerte spillere, spillere som mest sannsynlig kommer til å spille en del endgame. F.eks rekrutterer man mange lowbies så ender man opp med at mange kanskje bare er alts, eller folk som quitter når de kommer høyere opp i levelene, og det er demoraliserende å ha en guild list som kanskje sier 3-4 pålogget men at det kanskje er flere 100 medlemmer totalt sett - men som aldri spiller.

Skrevet
Faktisk så er det mange guilds som har level 60 req. for å joine.

Noe av grunnen er at man ønsker dedikerte spillere, spillere som mest sannsynlig kommer til å spille en del endgame. F.eks rekrutterer man mange lowbies så ender man opp med at mange kanskje bare er alts, eller folk som quitter når de kommer høyere opp i levelene, og det er demoraliserende å ha en guild list som kanskje sier 3-4 pålogget men at det kanskje er flere 100 medlemmer totalt sett - men som aldri spiller.

Helt Riktig! Der traff du blinken;)

Skrevet

Jeg blir ofte ganka av denne guilden når jeg feks står å prater med quest npc ( egentlig kan man bli bannet for slik).

Mye råtttne folk i denne guilden og dere har et litt lurvete rykte.

Skrevet

Jeg er ikke medlem av guilden, eller i det hele tatt på den serveren :p Men, så vidt jeg har forstått kan man ikke bli bannet for å drepe folk som snakker med quest givers. Er flere som har hylt om det i global og sendt petition, men har aldri skjedd noe. De groveste har fått tilsnakk men that's it.

Hadde jo igrunnen vært litt teit om de driver å banner folk fordi de gjør ting som er mulig. Isåfall burde FC gjøre det slik at de som snakker med quest givers får shield of rising på seg, og er immune til skade.

Skrevet

Det er i alle fall ikkje tvil om at du er ein god klovn om du gjer akkurat det.

Forøvrig er det mykje som er mogleg, som Funcom nok kunne finne på å slå ned på. Generell trakassering av enkeltpersoner f.eks. For ikkje å snakke om forskjellige exploits. Ein ting er kva som er hardkoda i spelet, noko anna er Funcoms regler og retningslinjer.

Når det er sagt: Har ingen erfaring med Mor'Di. Speler ikkje på den serveren.

Skrevet (endret)
Jeg er ikke medlem av guilden, eller i det hele tatt på den serveren :p Men, så vidt jeg har forstått kan man ikke bli bannet for å drepe folk som snakker med quest givers. Er flere som har hylt om det i global og sendt petition, men har aldri skjedd noe. De groveste har fått tilsnakk men that's it.

Hadde jo igrunnen vært litt teit om de driver å banner folk fordi de gjør ting som er mulig. Isåfall burde FC gjøre det slik at de som snakker med quest givers får shield of rising på seg, og er immune til skade.

Yesterday, 21:12 #4

Tahitoa

Head Moderator

Quote:

Originally Posted by Tsuniko

its against the rules to kill someone while talking to an npc so if someone is doing it to you repeatedly, contact a GM and they can get banned.

"Correct!

It's against the rules and considered harassment to kill an other player while he/she is talking to an NPC.

Should you find yourself in this situation, please open a /petition and report to the GMs.

Regards

Tahi "

Bare så folk slipper å lure på dette. http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=113160

Endret av Bulletus
Skrevet

Beklager viss noen føler at vi er en "haug med drittsekker". Men, det kan jeg fosikre deg at vi ikke er.

Det er jo altids noen som har lyst å prøve noe nytt og går lei av high level PvP og være snill som en hare pus.

Men, du kan ikke ta hånd om hjerte og si at du har ikke blitt ganket av andre guilds på den måten.

Spillet er om å ha det gøy. Jeg vet at det er skipt for "Targetet" som blir ganket. Men, jeg trur det som ganker har det veldig morsomt.

Jeg har vært å solo pvp litt i Keshetta ganket litt på veien osv... (Viss du kaller det gakning). Det morsoste med dette er jo at man får så morsomme komentarer tilbake. ;)

Men, PvP er PvP om det er quest ganking eller massive pvp. Dette er en PvP server. Har bare en ting til å si.

Reroll PvE?;)

Skrevet

Er det che... eller noe? Siste bossen i Wing 2? :)

Dere hadde gjort wing 1 som jeg forstod det som, så da er det bare denne og den siste bossen i wing 2 dere har igjen, good good ;)

Vi i Exalted har også kommet så langt, og håper på å ta hele wing 2 nå på lørdag. (dvs fra succubus og incabus, selv om vi har tatt dem ved tidligere anledninger)

Skrevet
Er det che... eller noe? Siste bossen i Wing 2? :)

Dere hadde gjort wing 1 som jeg forstod det som, så da er det bare denne og den siste bossen i wing 2 dere har igjen, good good ;)

Vi i Exalted har også kommet så langt, og håper på å ta hele wing 2 nå på lørdag. (dvs fra succubus og incabus, selv om vi har tatt dem ved tidligere anledninger)

Ja, Cherna eller noe xD^^

Ja, viss vi får denne bossen ned så er det vell wing3 som er neste!:)

Er veldig stolt av guildet nå! Viss vi får gjort denne bossen har vi gjort wing2 på 2 uker.

Btw, 3th bossen i wing2 er den enkleste bossen jeg har vært med på. Tok han på første forsøk.

• 2 uker senere...
Skrevet

Slettet godt og vel en side med personangrep og off-topic. Har dere ikke annet enn spydige og/ eller nedverdigerende ting å si; ikke si dem.

Skrevet

Tyskerne Nastandir kom på Søndag og tok ned tier3.

Idag (Onsdag) kom de igjen når vi hadde tier1 keep, og vi kjørte de ned.

Keep på 97%. Ypperlig arbeid!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...