Solefald Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Eg kjøpte F3 på release dagen, og runda det 3 ganger før en liten pause. Skulle idag teste ut Operation Anchorage. Men så ser eg her: http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=949330 Da tenkte eg: "Ka faen?? må eg betale for å få poeng på en helvettes Xbox360 konto som aldri har lyst å bruke?" Finnes det ikkje noke måte å få lasta det ned på lovlig vis og installert uten det pisset her?
Laland Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Når du har kjøpt Fallout 3 lovlig så har du en GFW konto, og da er det bare å bruke den til å betale med. Kontoen kan brukes på en Xbox 360 også, hvis det skulle bli aktuelt engang. Veldig greit for dem som bruker begge plattformene, men kjipt for dem med PC som er vandt til mer lettvindte opplegg.
alleibruk Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 (endret) Det er jo strengt tatt bare nedlasting tjenesten du betaler for sånn som jeg forstår det. Så det er vel helt lovlig og skaffe den fila på "annen" måte.. Endret 20. februar 2009 av petrus
Laland Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Det du betaler for er selve filen. Ikke båndbredden det tar å laste den ned. Det er ingen annen måte å skaffe den "lovlig" enn å kjøpe den via Live.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå