Kharan Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Kan bli moro! Trailer: http://www.gametrailers.com/game/10860.html
Sirius Cobra Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Dette er en mod, ikke et spill(men så fantastisk dette så ut ville jeg ikke blitt altfor sjokkert å se det bli kjøpt opp).
Hr. Jenssen Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Dette er en mod, ikke et spill(men så fantastisk dette så ut ville jeg ikke blitt altfor sjokkert å se det bli kjøpt opp). Så vidt jeg ser, er dette et eget spill, som benytter CryTek's siste grafikkmotor. Så forøvrig tøft ut, dette. Lukter litt STALKER, bare med en fungerende spillmotor.
Grosy Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Så ikke nok gameplay til å kunne se om det kunne vært noe for meg. er en youtube link (med HD versjon) til de som synes Gametrailers sin avspiller suger balle.
frowen Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Skjedde jo altfor lite til å kunne se hva spillet går ut på. Men settingen var kul og cryengine kulere =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå