Gå til innhold

Blizzard bekrefter at SC 2 beta kommer i år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden ikke gamer.no har fått dette frem på forsiden, synes jeg det fortjener i hvertfall en plass på forumet! Blizzard har bekrefter at noe svært spesielt må skje om SC2 beta ikke kommer i år. En som jobber i Blizzard sier at betaen vil komme innen noen måneder.

Blizzard is "in the final stretch" of the work on its first StarCraft II release, according to lead developer Dustin Browder. Browder, known to the community as "Cavez," dropped the tidbit while answering frequently asked questions over on BlizzBlues.

"When we know a date (for anything) for certain, we'll let you know," he wrote. "We don't want to lie about the Beta, and we don't even want to lie about the next Battle Report... Let's be realistic. Our target dates are not something we hit more than half the time."

Browder assured fans that "unless something crazy happens, the [multiplayer] Beta is going to happen this year." Last week, Blizzard COO Paul Sam noted the beta would hit in the "months ahead," packing an early version of the new Battle.net architecture.

At the time, Sams added that a "frontline" Blizzard game should arrive this year, but did not provide any details as to the game's identity. Last year, the studio revealed it was splitting the PC RTS sequel into a trilogy of games that could be years apart.

Driver å spiller mye SC mot en kompis fortiden, varmer meg opp til SC2 beta og release! can't wait!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, gode nyheter det her :)

Gamer holder vel kanskje på å ordne en artikkel om det hvis de vet om det, eller kanskje ikke. Flott at du linket det ihvertfall.

Vet du forresten om det blir en open eller closed beta?

Liker også nyheten om at de skal lansere et nytt spill, som tydeligvis skal være flaggskipet i år hvis jeg forstår riktig?

Go go go Activition Blizzard, we are waiting !

Skrevet

Gleder meg sinnsykt til SC 2 kommer!

Er ikke helt sikker på det med betaen, men det var no diskusjoner om closed og open på ett av fan forumenne demmers for en stund siden, å etter det jeg kjønte var det store sjangser for open Beta.

Skrevet
Gleder meg sinnsykt til SC 2 kommer!

Er ikke helt sikker på det med betaen, men det var no diskusjoner om closed og open på ett av fan forumenne demmers for en stund siden, å etter det jeg kjønte var det store sjangser for open Beta.

Wc3 Frozen throne(husker ikke RoC) hadde closed først, så open en periode før release. 99% sikker på at det blir open beta for SC slik de får stressteste nye Battle.net!

Henta forresten nyheten fra geniale www.shacknews.com

denne nyheten er nærmere 1 uke gammel, mens nyheten Dustin Browder kom nylig :

Blizzard COO Paul Sam noted the beta would hit in the "months ahead," packing an early version of the new Battle.net architecture.

At the time, Sams added that a "frontline" Blizzard game should arrive this year, but did not provide any details as to the game's identity. Last year, the studio revealed it was splitting the PC RTS sequel into a trilogy of games that could be years apart.

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Woho, me want!

Edit: Står på blizzard.com at prisen for de beste comicsa denne måneden er beta keys.

Endret av Bruker-127711

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...