Gå til innhold

Demo: Men of War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne demoen skal lastes ned! :)

 

Edit: Nå har eg testet demoen, overall ganske bra, men grusomt stemmeskuespill. Andre lyder, var også under middels syns eg, tanksen som hørtes ut som den skjøt med en slags lyddemper av papp. Ytelsen er var veldig bra i forhold til de to tidligere spillene. Og "følelsen" når en spillte var ganske smooth. :p Potensiale!

Endret av ac_
Lenke til kommentar
Hvilken kontrollsystem er der dere tester? RTS eller mere direkte kontroll?

Kan tenke meg aa teste hvis det oppleves mer som et fps spill. Personelig ser det da ut til aa kunne minne litt paa Hidden & Dangerous som er en av mine all-time favoritter

Er ikke fps, mer tps fra lang avstand blandet med rts. H&D er også en av mine favoritt spill :D .

Lenke til kommentar
Hvilken kontrollsystem er der dere tester? RTS eller mere direkte kontroll?

Kan tenke meg aa teste hvis det oppleves mer som et fps spill. Personelig ser det da ut til aa kunne minne litt paa Hidden & Dangerous som er en av mine all-time favoritter

Er ikke fps, mer tps fra lang avstand blandet med rts. H&D er også en av mine favoritt spill :D .

Har su spillt i tps mode?

Kunne det minne litt om H&D eller er jeg paa jordet? Hvordan arter spillet seg i fra et tps staasted?

Takker

Lenke til kommentar
Hvilken kontrollsystem er der dere tester? RTS eller mere direkte kontroll?

Kan tenke meg aa teste hvis det oppleves mer som et fps spill. Personelig ser det da ut til aa kunne minne litt paa Hidden & Dangerous som er en av mine all-time favoritter

Er ikke fps, mer tps fra lang avstand blandet med rts. H&D er også en av mine favoritt spill :D .

Har su spillt i tps mode?

Kunne det minne litt om H&D eller er jeg paa jordet? Hvordan arter spillet seg i fra et tps staasted?

Takker

 

 

Du ser skjermen som et vanlig RTS spill ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...