Gå til innhold

Spørsmål om CSS

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurer på noen ting så jeg bare spør her:

1. Hvis jeg innstalerer spillet og bruker den på steam-accounten min, men den blir hacka, kan jeg lage en ny og bruke det der?

2. Hvis accounten min blir hacka, og jeg avinnstalerer spillet på PC'en, kan jeg innstalere/registrere spillet på en ny bruker?

PS: Jeg mener med CD

Endret av HardC0re Gamer 1997
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Nei, det kan du ikke. Du må få igjen accounten din - Steam Support kan hjelpe deg med dette.

2. Nei. Alle spill du har kjøpt via steam er knyttet til accounten din. Du kan ikke flytte dem over til en annen account eller lignende.

Skrevet
1. Nei, det kan du ikke. Du må få igjen accounten din - Steam Support kan hjelpe deg med dette.

2. Nei. Alle spill du har kjøpt via steam er knyttet til accounten din. Du kan ikke flytte dem over til en annen account eller lignende.

Shit, jeg mente CD!

Skrevet

Selv om du har kjøpt det på CD vil spillet fortsatt bli bundet til Steam kontoen din, og da kan du ikke avinstallere det og binde det til en annen konto istedenfor. Men hvis du bruker et litt sikkert passord, over 8 tegn, inneholder både tall og bokstaver så er du rimelig safe, feks ikke bruk noe som feks "bil" "sol" eller andre korte ord.

Skrevet
Selv om du har kjøpt det på CD vil spillet fortsatt bli bundet til Steam kontoen din, og da kan du ikke avinstallere det og binde det til en annen konto istedenfor. Men hvis du bruker et litt sikkert passord, over 8 tegn, inneholder både tall og bokstaver så er du rimelig safe, feks ikke bruk noe som feks "bil" "sol" eller andre korte ord.

Velkommen til forumet Sjark :p

Hvis jeg kjøper spillet på CD, binder spillet til steam-accounten, men accounten blir hacka av en CSS-hacker, kan jeg da avinnstalere spillet, lage ny steam-bruker og bruke spillet der med CD?

Skrevet
Nei, det er jo nettopp det vi sier at du ikke kan. CSS er bundet til steam-account uavhengig av hvordan du installerte det.

Ok, best å ikke søke etter Steam hacker på YouTube da :p

Og skifte til et LAAAANGT passord og lagre det i email :o

Skrevet

Er nok lettere å hacke en e-post account en en steam account, husk at Steam har en super kundeservice så om noen hacker deg, tviler, så kommer de nok til å hjelpe deg ^_^

Skrevet
Er nok lettere å hacke en e-post account en en steam account, husk at Steam har en super kundeservice så om noen hacker deg, tviler, så kommer de nok til å hjelpe deg ^_^

Hvorfor har du et ^_^-tegn der?

Skrevet

Et tegn som viser at jeg prøver å være snill? :huh:

Skrevet

Et tegn som viser at jeg prøver å være snill? :huh:

Ok, det er ut som du kødda...Altså at Steam har bra kundeservice, så takk ^_^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...