Exia Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 (endret) Welcome to 21st Century Warfare Insurgency (INS) is a total conversion based on Valve Software's Source Engine. Insurgency immerses you into an intense multiplayer combat experience. Set on the modern battlefields, Insurgency simulates modern infantry combat that doesn’t just encourage the use of teamwork and tactics, but makes it a requirement of survival. The current Operational Theatre lets you go head to head with guerrillas, insurgents and resistance fighters in Iraq and Afghanistan; placing you in the center of current conflicts like no other first-person-shooter. Immersive suppresion fire and damage effects, 1-shot-1 kill dynamics, and accurate weaponry ensure a pace and a dramatic tension that few other games can match. Engage in urban warfare where every window, doorway or road block is a potential ambush point and every object on the street needs to be watched with care. Large outdoor maps with several different routes offer tactical challenges. In INS, teamwork means victory. Whatever you choose to do, Insurgency: Modern Infantry Combat is sure to get your pulse racing and make your breathing feel heavy while you engage in such a unique and original combat experience. Insurgency has it's own pace, it's own rules, and it's own kind of player. If you think you've got what it takes, jump in! _____ Kilde; http://www.insmod.net/ Dette er et helt utrolig spill. Må være det morsomte spillet, som prøver å være realistisk. Har prøvd Americas Army, Armed Assault, men det blir hakket for realistisk. Da Insurgency kom på steam, var jeg nødt til å prøve det. Tenkte "Dette er sikkert som alle andre mods jeg ikke har hørt, en Counter Strike etterligning." Jeg tok helt feil. Anbefales på det sterkeste til alle andre. Endret 14. februar 2009 av Exia
Exia Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Skrevet 14. februar 2009 Det ER sinnsykt fett. Nå har det blitt enda bedre og vanskligere
Toroto92 Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Laster det ned nå. Skal prøve det litt senere. Ser bra ut dette! ^_^
colakork Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Laster ned nå, takk for tipset ser rått ut!
Exia Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 Det er et rått spill ja. Men det er vansklig. Du må bare ikke gi opp når du blir eid de første timene
Exia Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 Aimpoint. <3 Nesten alle våpnene der burde hatt det.
Hr. Jenssen Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Har spilt en bønsj av versjoner, men det har alltid hatt så mange frustrerende elementer. Alt 'lagger' på en måte, crash-bugs, osv. Forøvrig en fin tråd - men den passer vel bedre i Mod-delen av forumet, siden det er en HL2-mod?
Exia Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 Enig med noe av det. Måtte fixe noe på routern tidligere i dag for å få det itl å funke. Kan godt få den flyttet for min del.
Odesseiron Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Flyttes til Modifikasjoner og spillutvikling.
teletubbiekid Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 *powerbump* Er det noen som spiller dette fortsatt eller? Lasta det ned igår, har planlagt å spille det en del idag når jeg kommer hjem. Hadde vært fett å spille med noen norske. Insurgency (With Source Mod Todd) genial video ^_^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå