Gå til innhold

Lydrommet.no - Sennheiser HD570 problemer


Anbefalte innlegg

Jeg anskaffet meg for nærmere 2 år siden (tror jeg) et sett knallgode sennheiser 570 hodetelefoner.. Jeg har vært svær fornøyd med disse helt til nå i det siste hvor venstre speaker (eller muligens noe i ledningen) har streiket.

 

Jeg har i lenger tid hatt et lite problem med dette, der lyden i det venstre øret forsvant plutselig, men det ble fikset bare jeg rørte litt på ledningen. Her om dagen fungerte det vestre øret plutselig ikke i det hele tatt, og lyden kommer kun i dette øret i noen millisekunder om jeg bøyer ledningen i en veldig spesifikk posisjon.. Altså er det ganske klart at det er et problem med kontakt et sted inne i ledningsfestet på headsettet. Jeg har prøvd å blåse inn i ledningsfestet og slikkesuge hemningsløst på ledningen, men til ingen nytte.

 

Jeg vegrer meg sterkt til å åpne headsettet, siden jeg ikke har noe særlig peiling på slikt, og er redd for bortfalling av garanti etc. Enkle tips til hva jeg kan prøve for å få den til å fungere igjen tar jeg gjerne imot.

 

Spørsmålene mine går delvis på lydrommet.no - der jeg kjøpte headsettet.

1. Hva slags garanti gir lydrommet på et slikt headsett?

2. Kjenner noen til supportreprasjonsavdelingen til lydrommet? Bruker de lang tid, tar mye betalt? Alt av infoerfaringer om dette mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...