Gå til innhold

Vil du ha SWG innen 5 dager? Bestill HER!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjekka med UPS ned og det viser seg nå at pakken er i Philadephia

 

Jul 17, 2003

10:08 P.M. KOELN (COLOGNE), DE ARRIVAL SCAN

8:28 A.M. PHILADELPHIA, PA, US DEPARTURE SCAN

 

Spillene våre er på samme flyet ser det ut som :)

 

Ser ut som min pakke ligger to minutter lenger ned i posen :lol:

Lenke til kommentar

Til No_Limit

 

Du kommer ikke til å få spillet dit....beklager å si det , men de er svindlere de har ingen avtale med visa så serverne deres er ikke sikkre(har sjekket med Visa Norge) Visa kan ikke garantere noe sikkerhet ved handel av Yeees. Jeg er 16 år så jeg måtte bruke Visa kortet til mutter....jeg avbestillte ved å sende en mail til alle mail addresene de hadde der jeg skrev ordre nummer xxxxx skal ikke sendes. Det står på siden dems at de har sjappe på akerbrygge var der nede og sjekka med securitas,de hadde aldri hørt om dem:( så ringte jeg til opplysningen 1881 får å snakke med dem personlig,jeg hadde 4 addreser der 1 var registrert eller ekte. Fant 2 telefon numre på webben og fikk 2 andre av 1881 ingen av de funka!!!!!Det er mulig du får spillet, men har lest flere tilfeller der det ikke har blit levert 2 av 2 varer bare 1.......om du får pakken så er ikke Visa nummre i sikkre hender etter hva jeg kan bedømme! Selvfølgelig kan jeg ta feil...Mamma jobber i bank så jeg kan hele tiden ha sjekka om de har tatt ut penger av kontoen , noe som de ikke har gjort

 

Jeg har aldri fått kontakt med dem bare en gang jeg fikk mail om at de skal komme tilbake til meg ASAP

Lenke til kommentar
Til No_Limit

 

Du kommer ikke til å få spillet dit....beklager å si det , men de er svindlere de har ingen avtale med visa så serverne deres er ikke sikkre(har sjekket med Visa Norge) Visa kan ikke garantere noe sikkerhet ved handel av Yeees. Jeg er 16 år så jeg måtte bruke Visa kortet til mutter....jeg avbestillte ved å sende en mail til alle mail addresene de hadde der jeg skrev ordre nummer xxxxx skal ikke sendes. Det står på siden dems at de har sjappe på akerbrygge var der nede og sjekka med securitas,de hadde aldri hørt om dem:( så ringte jeg til opplysningen 1881 får å snakke med dem personlig,jeg hadde 4 addreser der 1 var registrert eller ekte. Fant 2 telefon numre på webben og fikk 2 andre av 1881 ingen av de funka!!!!!Det er mulig du får spillet, men har lest flere tilfeller der det ikke har blit levert 2 av 2 varer bare 1.......om du får pakken så er ikke Visa nummre i sikkre hender etter hva jeg kan bedømme! Selvfølgelig kan jeg ta feil...Mamma jobber i bank så jeg kan hele tiden ha sjekka om de har tatt ut penger av kontoen , noe som de ikke har gjort

 

Jeg har aldri fått kontakt med dem bare en gang jeg fikk mail om at de skal komme tilbake til meg ASAP

 

ja, yeees er så latterlige, de har sluttet å svare på mailene mine, og se på beskrivelsen deres av Return to castle wolfenstein, har de 12 åringer som jobber der? :

 

"This game is going to be great. More greater then Invisible War, Halo 2, the new RTCW for pc which is much improve, and DOOM IiI. The graphics from footages are best i've seen. No game cast lighting like this. DOOM III top that. I'm cetain its going to have extrodinary a.i..hiding behind rocks, screaming for help, fighting solo, running while burning and yelling, and dodging rocket missles only to get hit anyway. Being live isn't a feature its a requirement And rtcw can hold up to 15 nazi's on screen at once with no lag. That's more peoples on screen then state of emergency. An antique shotgun which looks like an 12 guage and shoots well over 500 yard away. That's unbelieveable. It may be the most use weapon on the game. But there's more....some holy weapon...assume its a cross. It's to scare away vampires like Kain from Blood Omen...I'll keep that in mind. And coop mode which isn't system link coop mode...but good nonetheless. Will be another reason for getting rtcw. Have I already meation how much more prettier this game looks more then Halo. I kid you not, its scale is huger then morrowind. You couldn't get to the end of the road if even if there were one. The game amazing live is going to be amazing with lag. I can't wait...the greatest hype game ever...WHAT A FABULOUS PORT "

Lenke til kommentar

Offtopic

"yeees.analpenetrert" har hatt spillet i stock i over en uke, men fortsatt står det: "Your order is being processed by Yeees! " Jeg hater de, jeg hater de så inderlig, men tør ikke bestille en annen plass siden jeg har brukt mutra sitt kredittkort :roll:

 

Skjønner deg så godt, har alltid sagt mye godt om yeees.com mewn ikke no lengre.

 

best warcraft 3 frozen trone av de, og såt det samme der no i over 2 uker. har prøvde å sende mail , får de bare igjen, ringe de går ikke?

 

Ble nøt til å handle det et annet sted. :evil: offtopic

 

Lurer på om skal bestille swg men vet ikke, tar jo ganske mye tid da, og sidne skla i militæret om 3 månder:(

Lenke til kommentar

Nå står det:

"Very limited Qnt in stock, we are shipping, please be patient with this title. " hos yeees.com

Kanskje fordi jeg skrev: "My patience is running thin" :roll:

men de svarer fortsatt ikke på mailene mine, er ganske så frustrert for tiden :cry: men heldigvis har jeg warcraft III som fører meg gjennom disse mørke tider :shrug:

Lenke til kommentar
"yeees.analpenetrert" har hatt spillet i stock i over en uke, men fortsatt står det: "Your order is being processed by Yeees! " Jeg hater de, jeg hater de så inderlig, men tør ikke bestille en annen plass siden jeg har brukt mutra sitt kredittkort :roll:

 

LOL. Hvis du virkelig IKKE vil miste penger så burde du SLUTTE å handle fra Yeees.. lol. :)

Gamestop er 100% sikkert.

Lenke til kommentar
"yeees.analpenetrert" har hatt spillet i stock i over en uke, men fortsatt står det: "Your order is being processed by Yeees! " Jeg hater de, jeg hater de så inderlig, men tør ikke bestille en annen plass siden jeg har brukt mutra sitt kredittkort :roll:

 

LOL. Hvis du virkelig IKKE vil miste penger så burde du SLUTTE å handle fra Yeees.. lol. :)

Gamestop er 100% sikkert.

 

slutte? vet ikke om æ vil kalle det å bare forhåndsbestille star wars galaxies å begynne en gang. jeg vil jo selvsagt aldri handle der igjen. du hadde jo å bestilt derifra, men siden du sikkert er over 18 år kunne du lett bestille fra en annen plass...

Lenke til kommentar
"yeees.analpenetrert" har hatt spillet i stock i over en uke, men fortsatt står det: "Your order is being processed by Yeees! " Jeg hater de, jeg hater de så inderlig, men tør ikke bestille en annen plass siden jeg har brukt mutra sitt kredittkort :roll:

 

LOL. Hvis du virkelig IKKE vil miste penger så burde du SLUTTE å handle fra Yeees.. lol. :)

Gamestop er 100% sikkert.

 

slutte? vet ikke om æ vil kalle det å bare forhåndsbestille star wars galaxies å begynne en gang. jeg vil jo selvsagt aldri handle der igjen. du hadde jo å bestilt derifra, men siden du sikkert er over 18 år kunne du lett bestille fra en annen plass...

 

Ok, visste ikke at du ikke hadde handla fra Y før.

Men siden du har mammas kort så kan du OGSÅ bestille fra *alle* steder.. :)

Lenke til kommentar
Djorgen, jepp, men samvittigheten hindrer (dessverre?) normale folk i å gjøre det. Ellers høres det flott ut med fritt pengeforbruk. :-?

 

Men.. hva er problemet da? Han får jo lov(?) (av mamma) til å forhåndsbestille hos Yeees...og da har'n pengene... Men han gjør det ikke hos andre fordi.. hva? Hvorfor? Vil nå si at de fleste nettbutikker er sikrere enn Y! :)

Lenke til kommentar

Nå er Collectors Edition utsolgt, mens den vanlige versjonen er tilbake igjen.

 

hva er forskjellen på disse versjonene da ?får man med noe ekstra? spillet er vel det samme ?

 

Samme spillet ja. Men man får noen briller ingame i CE + en bok med samle-materiale etc.

Lenke til kommentar
Djorgen, jepp, men samvittigheten hindrer (dessverre?) normale folk i å gjøre det. Ellers høres det flott ut med fritt pengeforbruk. :-?

 

Men.. hva er problemet da? Han får jo lov(?) (av mamma) til å forhåndsbestille hos Yeees...og da har'n pengene... Men han gjør det ikke hos andre fordi.. hva? Hvorfor? Vil nå si at de fleste nettbutikker er sikrere enn Y! :)

ja, fikk låne kortet en gang, men om jeg sier:"hey, jeg må få låne kortet på nytt, pga den siden jeg først brukte det på er antageligvis svindlere", så får jeg aldri låne det igjen :-? er vanskelig og overtale 50 år gamle mødre om at netthandel med kredittkort som oftest er trygt

Lenke til kommentar
Djorgen, jepp, men samvittigheten hindrer (dessverre?) normale folk i å gjøre det. Ellers høres det flott ut med fritt pengeforbruk. :-?

 

Men.. hva er problemet da? Han får jo lov(?) (av mamma) til å forhåndsbestille hos Yeees...og da har'n pengene... Men han gjør det ikke hos andre fordi.. hva? Hvorfor? Vil nå si at de fleste nettbutikker er sikrere enn Y! :)

ja, fikk låne kortet en gang, men om jeg sier:"hey, jeg må få låne kortet på nytt, pga den siden jeg først brukte det på er antageligvis svindlere", så får jeg aldri låne det igjen :-? er vanskelig og overtale 50 år gamle mødre om at netthandel med kredittkort som oftest er trygt

 

Hm ja. Kjenner til det der. Du sku nok gjort det rette når du først hadde sjansen.. *le*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...