Gå til innhold

MGS 4 platinum kommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke fatte, hvordan i hell du kan foretrekke Splinter cell ovenfor mgs, jaja gameplay kan du syns hva du vil om, men historien i Splinter cell er så tafattig og uintressant. Å ja, jeg har spilt igjennom dem.

Men ja, som jeg sa. smak sak:( vil ikke virke som en mgs fanboy

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Helt ærlig så var det kamerasystemet/kameravinklene som tok livslysten min :p
MGS3 subsistence (sp?) og MGS4 har jo bevegelige kameraer :) Førstnevnte medfølger vel begge de to tidligere Metal Gear spillene også. Altså MG ikke MGS ;)

Burde vi ikke få MGS-serien på Playstation Store?
Vet at MGS finnes på JP store.

2 og 3 er lette nok å få tak på i butikk. Men for de av dere uten 60GB maskin hadde det jo vært kult med Metal Gear Solid: The Essential Collection på PSStore :) Jeg hadde kjøpt det jeg også, selv om jeg har alle spillene fra før.

Skrevet
Helt ærlig så var det kamerasystemet/kameravinklene som tok livslysten min :p
MGS3 subsistence (sp?) og MGS4 har jo bevegelige kameraer :) Førstnevnte medfølger vel begge de to tidligere Metal Gear spillene også. Altså MG ikke MGS ;)

Burde vi ikke få MGS-serien på Playstation Store?
Vet at MGS finnes på JP store.

2 og 3 er lette nok å få tak på i butikk. Men for de av dere uten 60GB maskin hadde det jo vært kult med Metal Gear Solid: The Essential Collection på PSStore :) Jeg hadde kjøpt det jeg også, selv om jeg har alle spillene fra før.

Jeg vet MGS4 er på JPPSS, men jeg mente 1,2,3 :p

Og takk for MGSEC :love:

Skrevet

Jorchi og Akrabra: Hadde dere spurt meg, hadde jeg nok ikke kunne forklart historien i SC bedre enn "agent som skal redde verden". Så ikke den som holdt meg gående. Elsket å snike meg inn i CIA HQ og ha valgmuligheten til å leke Rambo eller snike meg rundt - som på den tida var ganske nytt, iallefall for meg.

King of Universe: Har bare prøvd MGS: SoL og MGS SE, så har ikke fått prøvd fri kameravinkel.

Men har vurdert å skaffe meg remaken av eneren til Wii, og Subsistence (?) versjonene av 2 og 3. Virker som en spennende historie.

Hmmm, kanskje se klippene på Youtube og spille 4ern?

Skrevet
Jorchi og Akrabra: Hadde dere spurt meg, hadde jeg nok ikke kunne forklart historien i SC bedre enn "agent som skal redde verden". Så ikke den som holdt meg gående. Elsket å snike meg inn i CIA HQ og ha valgmuligheten til å leke Rambo eller snike meg rundt - som på den tida var ganske nytt, iallefall for meg.

King of Universe: Har bare prøvd MGS: SoL og MGS SE, så har ikke fått prøvd fri kameravinkel.

Men har vurdert å skaffe meg remaken av eneren til Wii, og Subsistence (?) versjonene av 2 og 3. Virker som en spennende historie.

Joda jeg skjønner, men ja dette med klippene er en mulighet, du får ihvertfall en innsikt i det og hva alt dreier seg om, bare sørg for at du får se hver eneste codec samtale og hver eneste cutscene, så går det fint.

Skrevet

Joda jeg skjønner, men ja dette med klippene er en mulighet, du får ihvertfall en innsikt i det og hva alt dreier seg om, bare sørg for at du får se hver eneste codec samtale og hver eneste cutscene, så går det fint.

I en viss alkoholpåvirket tilstand har jeg bare en ting å si:

"I hear its amazing when the famous purple stuffed worm in flap-jaw space with the tuning fork does a raw blink on Hari Kiri Rock. I need scissors! 61!"

Å se klipp osv er bortkasetet spør du meg. MGS må oppleves gjennom spillingen. Spillets handling former seg mye etter hvordan du velger å kontakte folk pr codec. Å se en 8 timer lang film blir uinspirerende spør du meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...