wingardium Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Hei sann, lurer på om noen kunne si om jeg kjører Saints Row 2 på min bærbare PC. Specs: Intel Core 2 Duo T8300 2,4 GHz Nvidia Geforce 8600M GT 3,5 GB RAM Windows Vista Premium Fint om noen kunne si noe om grafikk innstillingene og. Om det trengs mer info, så si ifra På forhånd takk! Saond
Licht Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Spillet kjører elendig uansett hardware, siden det tilsynelatende ikke har funnet sted noen form for optimalisering - du ender vel opp et sted rundt medium på de fleste innstillingene, kanskje ned mot low på enkelte. Avhengig av om du har en 4:3-skjerm på laptopen din, får du kanskje også spille i riktig oppløsning, hurra (SR2 støtter ikke widescreen-oppløsninger).
Smurfen_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 (endret) jeg kjører på low med framedrops i ny og ned.. alt på low.... men med 1680x1050... 8800gts i sli, q9300 2,5ghz 4gb ram... latterlig <.> (går an og laste ned en liten app som gir spillet widescreen oppløsninger Endret 11. februar 2009 av Smurfen
wingardium Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Skrevet 11. februar 2009 Ok takker for gode tips, hadde ikke forventninger til høye innstillinger i det hele tatt, men høres ut som det blir ille uansett. Blir å handle inn på Xbox 360 i så fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå