Anonymbruker321 Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Ryddet igjennom noen av de gamle tingene mine når jeg besøkte familiehjemmet for en stund siden, og der fant jeg intet mindre enn Final fantasy syv, åtte og ni. Kjente jeg ble litt rød i kinnene og passe flau. Første gang jeg spilte Alien vs Predator og en facehugger bestemte seg for at det var tid for tungekyss, da skvatt jeg så jævlig at jeg sparket fra pc-bordet og veltet stolen jeg satt i. :l
frowen Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Kanskje litt utafor temaet, men da jeg var på LAN og spilte CS for noen år siden. Han ene som var der ble mildt sagt eid av en cheater 5 runder på rad eller no og da avleverte han noen gloser rundt prostitusjon og andre ting veldig høyt. Den flaue delen var da pappa ringte en time etterpå og spurte hva vi drev med, siden han og mamma hadde gått tur utenfor huset som hadde åpne vinduer
Vaenas Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Noe flaut ja? Hmm... Nå var jeg gankse liten da men kan jo nevne det. Når Resident Evil 1 eller 2 var ganske nytt jeg var 6 år da. Så satt jeg og brødrene mine å spilte det på rommet helt mørkt. Også plutselig kommer det en hånd ut gjennom veggen og jeg og brødrene mine skvetter så mye at når mamma kom inn satt vi å grein. Ganske så flau den ja. Nå har jeg ikke spilt det spillet siden da. Senere satt jeg og spilte Dead Space hos min bror også første gang det kommer en fiende skvetter jeg så mye at jeg sitter der å skrikker som en liten jente... Senere har dette jenteskrikket kommet pga langt mindre skumle ting, nok at folk tar på meg nå. Det flau var vel ikke når jeg skreik som ei jente første gang men når noen tok på meg på skolen når jeg hørte på musikk og begynte å skrikke som ei jente. Så Dead Space førte til jente skrikk hos meg.
Licht Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Første gang jeg spilte Alien vs Predator og en facehugger bestemte seg for at det var tid for tungekyss, da skvatt jeg så jævlig at jeg sparket fra pc-bordet og veltet stolen jeg satt i. :l Gjorde noe av det samme da jeg i yngre dager spilte Half-Life (1) med en kamerat. En Headcrab hoppet i synet på oss i en ventilasjonssjakt, etter at vi var sikre på at det var tomt (vi hadde tross alt kastet en granat ned) - og vi hylte og falt begge av stolen med perfekt synkronisering.
Khogn Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Første gang jeg spilte Alien vs Predator og en facehugger bestemte seg for at det var tid for tungekyss, da skvatt jeg så jævlig at jeg sparket fra pc-bordet og veltet stolen jeg satt i. :l Gjorde noe av det samme da jeg i yngre dager spilte Half-Life (1) med en kamerat. En Headcrab hoppet i synet på oss i en ventilasjonssjakt, etter at vi var sikre på at det var tomt (vi hadde tross alt kastet en granat ned) - og vi hylte og falt begge av stolen med perfekt synkronisering. En gang hadde vi venninner på besøk så jeg "gjorde meg ferdig" med en omgang av Condemned 2 på 360 slik at jeg kunne bli mer sosial og snakke med gjengen som satt rundt meg på samme sofa. Det var en scene i en forlatt hotell der jeg skulle hente noe medisin i et skap på et skummelt baderom, så snur jeg meg og rett bak meg stod en slags ekkel "monster". Jeg kvapp som et helvete og skrek som en liten jente. Utrolig flaut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå