- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Skrevet 26. februar 2009 Strongholds da? Eller kanskje du er ferdig? Du har selvfølgelig nok respekt til å gå videre? Jeg er IKKE ferdig! Jeg har strongholds på kartet. Tror du jeg må gjøre alle dem og da får jeg kanskje mission på kartet?
Laland Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Det må du. Gjør noen strongholds og du kan komme videre i historien. Anbefaler deg å ta alle i ett kjør, slik at du kan jobbe med historien så uavbrutt som mulig!
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Skrevet 26. februar 2009 Er det bare meg som syns historien i GTA IV er rævva? Ikke rævva, men dårlig. Når jeg har gjort ferdig et oppdrag i SR2, finner jeg et kjøretøy og kjører som bare f*** til neste oppdrag. Så spennende synes jeg spillet er Det må du. Gjør noen strongholds og du kan komme videre i historien. Anbefaler deg å ta alle i ett kjør, slik at du kan jobbe med historien så uavbrutt som mulig! Ok, du spiller på 360, ikke sant?
Laland Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 (endret) Stemmer det. Syntes forøvrig historien i GTA IV er mange ganger bedre enn cliché historien i SR2, men hver sin smak! Endret 26. februar 2009 av Laland skrivefeil
AltF4 Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Digger Saint's Row 2, så jeg kjøper 3er'n uten å nøle når det faller i hyllene. Saint's Row var bedre enn GTA IV, imo. Morsommere, selv om storyen i GTA var bedre, så lenge jeg gadd å spille det... Sfs. GTA 4 har skarpere grafikk og skarpere historie, men SR 2 er en skog av morsomt mens GTA 4 datt ned fra kjipingtreet og traff hver eneste gren på vei ned. Rockstar har ikke en gang fått øynene opp for at folk kanskje vil spille oppdragene på nytt uavhengig av historieprogresjonen ellers i spillet. Det samme gjelder cutscenes og radioen. Alle 3 er ting som Saints Row 2 gir deg full tilgang til når som helst, men radioen må du kjøpe sanger til ved å svippe innom platebutikken. Saints Row 2 har ingen masete mobiltelefon med "venner" som ringer i utide, men en kontaktliste som gradvis fylles opp med folk du kan ta med deg for å herje. Jo mer respekt du får, jo fler venner kan du rekrutere fra gjengen eller ringe fra mobilen. Saints Row 2 har riktig nok noen svin på skogen. PC-porteringen er ettersom jeg har forstått grusom (men GTA 4-porten er visst ikke helt feilfri den heller tror jeg?), spillet sliter litt med å generere biler og slikt når du kjører (særlig politijakter på de litt senere brettene), AI'en er ikke helt toppers alltid og hvis full realisme (som er en løgn i seg selv når det kommer til spill ) er greia di så er ikke SR 2 spillet du vil kjøpe. Men du verden så mye bedre det er å håndtere et fly, en motorsykkel eller en bil når du faktisk får litt mer spill-vennlig respons. Saints Row 3 er for meg et selvfølgelig kjøp!
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Forfatter Skrevet 9. april 2009 Gleder megt til Saint's Row 3. Fått hekta på det igjen
iharal3 Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Håper på en grafisk oppdatering, selv om gameplayet er det viktigste. Men håper neste GTA spill blir litt mer San Andreas aktig. Rockstar må ikke lage spillet for seriøst og kjedelig.
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Forfatter Skrevet 9. april 2009 Helt enig, iharal3. GTA San Andras Stories!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå