Gå til innhold

Problemer med xbox.com


Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med å få logget inn på xbox.com. Jeg er en av de som er konstant pålogget der for å skrive meldinger via LIVE lettere og for å se om det er noen interesante spiller online før jeg logger på (a)

 

Men nå blir jeg møtt med denne meldingen:

340288.jpeg

 

Dette problemet har vart i 3 dager nå, og den første dagen var det snakk om en serveroppdatering, men jeg har ikke fått noe beskjed om dette på Xbox LIVE, noe vi bruker å få når noe slikt skal skje.. Er det noen flere som har samme problem, eller vet noe om dette??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører Windows Vista og der er det visstnok litt annerledes... Eneste problemet er at jeg ikke har peiling på hva jeg skal gjøre med hosts fila.. :(

 

Vista is this:

1) Browse to Start -> All Programs -> Accessories

2) Right click "Notepad" and select "Run as administrator"

3) Click "Continue" on the UAC prompt

4) Click File -> Open

5) Browse to "C:\Windows\System32\Drivers\etc"

6) Change the file filter drop down box from "Text Documents (*.txt)" to "All Files (*.*)"

7) Select "hosts" and click "Open"

8) Make the needed changes and close Notepad. Save when prompted.

 

LINK: http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...44367&sid=1

Lenke til kommentar
Sjekk siste fanen hans i Firefox, i det første skjermbildet... "Barberutstyr" :p

hehe, jo, sjekke denne tråden http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...t=0&start=0 ;)

Har du prøvd å klikke på "Internasjonal"-linken øverst til venstre og velge en annen innstilling enn Norge (f.eks. USA)?

Uansett hva jeg gjør på denne siden, søker, trykke på support you name it, får jeg opp samme meldingen... Kan det være noe Firefox står bak?? At den nekter meg adgang til siden? :mellow:

Lenke til kommentar

Det kan kanskje ha noe med påloggingen med Windows LIVE ID å gjøre. Kommer du inn på andre Live-tjenester fra Microsoft, som Hotmail og billing.microsoft.com? Har du slått av JavaScript? Har du endret innstillinger som har med Cookies å gjøre (sjekk Exceptions også)? Har du prøvd med Internet Explorer?

Lenke til kommentar

Funny thing:

340585.jpeg

Det var i EXPLORER! Som jeg trodde ikk virket tidligere.. Det var visst en oppdatering av Firefox for noen dager siden, mistenker at denne har noe med dette og gjøre! Noen tips til hva jeg kan gjøre? :mellow:

 

Altså: xbox.com virker på Explorer, det virker ikke på Firefox. Jeg trodde den dagen da Explorer var bedre enn Firefox i noe aldri kom :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...