Gå til innhold

Gamer stol!


Anbefalte innlegg

Angående sakosekken:

 

(...)Men hvis du er et stort barn (hvem er vel ikke det), må vi dessverre skuffe deg. Den kommer nemlig kun i små utgaver.

 

Så der røk den ideén.

 

Den stolen Riot viser bildet av koster vel rundt 300 000 ,- og den dagen jeg har så mye penger å bruke på en gaming stol er en hjertens velkommen dag for da er jeg rik.

 

Kunne godt tenkt meg til denne stolen slik sett, mer innlevelse kanskje. Men i mine yngre dager klarte jeg meg godt med en gamme skinnstol med tynne puter og slitte seter. Så klarer meg med hva jeg har :)

Endret av bear^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På mine "eldre" dager er rompa mi blitt litt mer kresen på hvor den plasseres. Den kreverk komfort når eieren skal sitte stille i mange timer for å utforske fremmede verdener og redde dem fra en sikker utgang.

 

DFRF (De Forente Rompers Forening) har derfor levert inn strenge krav til meg at forholdene må utbedres. Har fått utsettelse til feriepengene kommer men ikke lengere.

 

E1:

 

Klarer meg som sagt med hva jeg har men vurderer alternativer og vil bøye meg for DFRFs beslutning.

Endret av bear^
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vurderer virkelig å bestille den sakkosekken, men er det noen butikker jeg kan kjøpe den og som sender til Norge/norske butikker?

 

Den butikken som det ble linket til i artikkelen, sender visstnok ikke til Norge og jeg vil helst slippe alt drittet med toll og moms, og da ønsker jeg å bestille fra norsk nettbutikk.

 

Men hvor? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...