Tackli Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 (endret) "Call of Duty®: World at War completely changes the rules of engagement by redefining WWII gaming and thrusting players into the final tension-filled, unforgiving battles against a new ferocious enemy in the most dangerous and suspenseful action ever seen in WWII." Oppretter en tråd for oss som spiller CoD:WaW på PC, og håper på at vi er en god del vi også. Alltid trivelig å spille sammen med andre landsmenn. Skal prøve å lage en litt finere førstepost når jeg kommer hjem fra jobb. Poster skal kun inneholde online ID og/eller eventuelle forslag til drift av denne posten. Dersom det er ønske om å samle alle ID'er i førstepost, si ifra! Det kunne kanskje vært en idé å inkludere Xfire nickname for de av oss som måtte benytte seg av det? Dog har jeg selv problemer med kombinasjonen Xfire og CoD:WaW. Edit: Etter patch 1.2 fungerer Xfire strålende sammen med CoD:WaW! Listen så langt: _________________________________ CoD:WaW nickname: Tackli Xfire nickname: Tackli _________________________________ CoD:WaW nickname: UHSRazor Xfire nickname: Razormail _________________________________ CoD:WaW nickname: Citrus Xfire nickname: citrus94 _________________________________ Endret 9. februar 2009 av Tackli
Razormail Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Spiller dette regelmessig med mitt team.. Zombie feast er intenst COD:WW nick: UHSRazor X-Fire: Razormail Team: www.unitedhitsquad.com
Elefantmesteren Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 waw nick: Citrus xfire: citrus94 er ikke så god, får ikke spilt så ofte. men legger dere til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå