lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Har du noen favoritt spill videoer? Post de her.
Bjonski Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Kanskje bidra med noe selv, når du tar deg tid til å lage en tråd? Synes denne er ganske bra
Nesumar Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Tja når du allerede er inne på WoW-videoer, så kan jeg vel nevne at første gang jeg så Tales of the Past, spesielt 3ern, så kunne jeg kjenne hårene i nakken reise seg. Det er helt klart en film alle WoW spillere og ex-spillere burde eller kanskje allerede har sett. Hvis du ser etter dem, så tror jeg de fleste skal ligge ute som lovlig nedlasting på en av nedlastningssidene (Filefront osv.) Andre en det.... tja det er vel bare å lete litt rundt, søke litt på youtube så ligger det tusenvis av gaming videoer fra forskjellige spill. Nesumar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Kanskje bidra med noe selv, når du tar deg tid til å lage en tråd? Synes denne er ganske bra Joa, Men ville ikke poste i førsteposten. Brukte litt tid på og finne den men den er ganske sweet.
Villanden Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Traileren til Metal Gear Solid 3 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> Har ikke tall på hvor mange ganger jeg så denne før spillet kom ut.
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 BTW, http://www.youtube.com/user/JamesNintendoNerd
PureChaos Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 (endret) For meg blir det to ting. Først traileren til Gears of War. . Den mest stemningsrike traileren jeg har sett, og sett den utallige ganger. Fantastisk fin sang også. Next blir filmen The Fellowship of NOA. NOA var en dominerende CS-klan for noen år tilbake, og ikke bare er det syke skills, men også mye fet humor i traileren. Elsker sitatet til Element @ 09:15 omtrent. . Skal være ganske greit å få lasta den ned i mye bedre kvalitet. Endret 4. februar 2009 av PureChaos
OlavHelland Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 første portal traileren er jo en klasikker.
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 For meg blir det to ting. Først traileren til Gears of War. . Den mest stemningsrike traileren jeg har sett, og sett den utallige ganger. Fantastisk fin sang også. Next blir filmen The Fellowship of NOA. NOA var en dominerende CS-klan for noen år tilbake, og ikke bare er det syke skills, men også mye fet humor i traileren. Elsker sitatet til Element @ 09:17 omtrent. . Skal være ganske greit å få lasta den ned i mye bedre kvalitet. Ikke no ved 09:17.
PureChaos Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Next blir filmen The Fellowship of NOA. NOA var en dominerende CS-klan for noen år tilbake, og ikke bare er det syke skills, men også mye fet humor i traileren. Elsker sitatet til Element @ 09:17 omtrent. . Skal være ganske greit å få lasta den ned i mye bedre kvalitet. Ikke no ved 09:17. Ble vel rundt 09:15 istedet, huska litt feil. Sikter til når element blir skutt på inferno av to stykker som står oppå hverandre, og sier i chatten når han dør: "Towers are so the 80s"
OlavHelland Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 (endret) Crashtime!! Endret 4. februar 2009 av NordicGamer
Tulandra Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Gidder ikke poste noen, bare sier at alt av Blizzard er genialt.. Husker første gangen jeg så videoene fra Diablo serien, det er noe av det feteste ever.
Omar2x6_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 (endret) Endret 4. februar 2009 av Omar2x6
Joananas Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Som nevnt før, Blizzards CGI er the shit. Noe av det mest geniale, episke og utseendemessig beste man kan få tak i!
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 her har du hvorfår PS3 er bedre enn Wii og 360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå