Gå til innhold

Hjemmelaget vertical scrolling spaceshooter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heftig spill! Bra jobbet. Vurderer selv å søke meg inn på NITH til neste år. Dog, programmeringslinjen. Var du fornøyd med studiet?

Vel, de to første årene jeg gikk i Bergen var gode. Bergens avdelingen ble desverre lagt ned. Skolen i Oslo var jeg ikke så fornøyd med.

Det fine med NITH er at du møter likesinnede, og har en unnskyldning og motivasjon for å lære seg noe. Det er også et mer skole-aktig miljø enn det du finner ved et universitet (tror jeg. Har ikke gått på universitet).

Sosial downside? Få jenter. (har tatt seg opp de siste årene)

Bottom line: Skolen blir mye hva du gjør den til, men ikke forvent så forferdelig høy kvalitet på undervisningen.

Skrevet

er vel det samme som OPIM (høgskolen i hedmark), det er alt hva du gjør det til, og hvor mye du selv prøver. Mye jobbing på fritida, det sosiale aspektet (møte folk, få kontakter, venner og kjente) og selvstudium, hvor det fine med det hele er at du har likesinnede folk overalt rundt deg. Ingenting slår det å jobbe i et kreativt og vennlig miljø, samma om lærerne er gode eller ikke.

Skrevet
De har også en linje for Spilldesign, vet jeg. Kan du fortelle hva studentene som gikk den linja syntes om utdanningen? Både miljø, kvalitet på undervisning etc.

Spilldesign er en helt ny linje. Den var ikke der da jeg gikk der.

Skrevet

Det var heller ingen ren programmeringslinje da jeg gikk der. Det var for få som ville ha Avansert Programmering, til at linjen ble startet opp.

Ellers gikk jeg kun ett år på NITH i Oslo, og kan ikke vurdere første og andreåret sine forelesere i Oslo.

Det har også vært litt utskiftninger i stab her og der. Så jeg kan ikke si noe om hvordan kvaliteten på undervisningen er nå.

Hvis du lurer på hvilke fag de forskjellige linjene har, så se i katalogen deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...