Dunedain Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Kjøpte meg PSM3 her om dagen - for første gang på lenge. Og inni bladet var det en utrolig koselig tekst: "100 defining moments" der PSM3 tar for seg de 100 beste spilløyeblikkene i 2008. Dette hørtes ut som en koslig idé til en forumtråd tenkte jeg. Men 100 øyeblikk blir kanskje litt mye, så jeg går for 5. Men det blir viktig med noen regler: *Alle øyeblikk skal begrunnes så vi slipper en telletråd. *For å unngå at vi skal få tretti poster med første tempel fra Zelda OoT eller syttito poster med diverse scener fra Final Fantasy VII, så må spillene være utgitt i 2008. *Bruk lignende oppsett som vist under - viktig med spoiler så man ikke avlører noe for andre. Plassering [ b]Navn[ /b] Maskin det kom til [ spoiler] Hva som skjer - selve øyeblikket [ img] [ /img] Hvorfor dette gjorde inntrykk på deg[ /spoiler] Så håper jeg dette blir en koselig tråd =)
Dunedain Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 (endret) 1. Crisis Core: Final Fantasy VII PSP Skjul Zack dør. Selv om jeg viste hva som kom til å skje, merket jeg alikevel klumpen i halsen. Zack, som etter å ha ofret sitt liv for å redde Clouds, sakte men sikkert overlater alle sine drømmer og planer til Cloud og gir han grunn til å leve videre. Det var nesten som om jeg var Cloud og mistet min venn. 2. Fallout 3 PS3 Skjul Megatron fjernes fra kartet Da jeg var på toppen av Tenpenny Tower og stirret utover ødemarken mens en røyksopp steg sakte, men sikkert i det fjerne - gikk det kaldt nedover ryggen på meg. Jeg hadde gjort en dårlig handling og spillet gav meg faktisk dårlig samvittighet for det jeg hadde gjort. 3. GTA IV PS3 Skjul Taxi-tur. Da jeg oppdaget at det gikk an å sitte i baksete på en taxi og bare nyte livet, tok jeg meg raskt en lang tur mens jeg beundret Liberty City. Å sitte i baksete i en taxi og bare slappe av mens man ser ut av vinduene på skyskraperne, folkene i gata og ikke minst trafikken - da gikk det opp for meg hvor stort arbeid R* har lagt i dette spillet. 4. Mirror's Edge PS3 Skjul Demoen Jeg hadde mine tvil til Mirror's Edge. Det virket helt håpløst å styre og hvor gøy kan det være å bare løpe fra vakter i et helt spill? Plutselig kom demoen og all min tvil forsvant. Det var en helt ny opplevelse og jeg levde meg skikkelig inn i spillet. Det å se triksene fra øyene til personen man spiller som - var for meg helt fantastisk. 5. Trophies PS3 Skjul En Trophie kom Satt og spilte Uncharted fredlig og rolig, og plutselig kommer det en liten lyd og en beskjed. Fikk jeg en PM? Noen som logget på? Nei, jeg fikk et lite bevis på at jeg hadde klart noe - og det føltes fantastisk godt og jeg satte i gang med videre jakt. Endret 5. februar 2009 av Dunedain
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå