Gå til innhold

Den store Skate 2 tråden


tsghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen tips på "Break your groin on an object + hand gesture" HOM Challenge? Liker'n ikke. :(

Brekker skrittet hver eneste gang jeg håper fra toppen av den bygningen ved Boneyard, så det er det stedet jeg ville prøvd det på ;)

Hadde inntrykk av at med "object" menes en flyttbar ting som gir deg en slik bailebonus. Rimelig sikker på at jeg har skadet kronjuvelene mens denne challengen er åpen. <_<

Lenke til kommentar

Akkurat fått meg Skate 2 nå :) .

Men selvfølgelig er det problemer.

Har prøvd å komme meg på EA Nation for å bruke de mange online mulighetene.

Men hver gang jeg prøver å connecte kommer det bare "could not connect to EA nation, check yoour connection to playstation network", er koblet til PSN! :blink: . har prøvd å lage to forskjellige kontoer, men ingen går.

Har også vært inne på skate2.com å prøvd å linke psn kontoen min til kontoene, men da kommer det "could not find information about this psn ID".

 

Noen forslag :) ?

Lenke til kommentar
Noen som har mekka 1080'n enda? sliter bittelitt, mangler alltid bittelitt, men så tryner jeg bittelitt :(

Tar den enkelt hver gang i den "nye X-games" banen. Launcher fra en av rampene, lander i nedoverbakke og rett opp i verten som går rundt halve banen. Mener jeg har en 1440 derfra lagret på HDD'en også, skal sjekke når jeg kommer hjem.

 

Ingen grabs eller noe sånt, bare rett inn i spinn.

Lenke til kommentar

Har mangla en 270 grader på 1080 på mega ramp tingen ett par ganger. Ikke akkurat det feltet som er mest intresant. . Kulere og bare dytte rundt og finne lines og prøve og få til noe kult noe for så og lage en video. Må bare får formatert dataen så ikke movie maker klikker hele tiden:P

Lenke til kommentar

Fått til å komme meg på nett nå B) .

 

Fant ut etter å ha trykket lost password for psn iden min på skate2.com at det ble sendt til en yahoo.com mail.

Rart tenkte jeg, da jeg ikke har noen yahoo.com mail.

Tok kontakt med kundeservice som sa psn-Id var knyttet til [email protected]. Så tydeligvis har noen greid å knytte sin EA-nation konto til min psn-id..

Fikk fyren på EA til å bytte over slik at psn-Id var knyttet til min EA-nation konto. Men fungerte fremdeles ikke da.

Ringte opp fyren fra EA igjen og sa at han måtte prøve å slette min psn ids tilkobling til alt som heter EA nation..

Han tvilte selvfølgelig sterkt på at dette kom til å fungere, men etter mye overtaling slettet han "personaen" til slutt. Gjett om det funket da :p ?

 

Snakk om å måtte fortelle support hva de skal gjøre for å få ting til å fungere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...