Dr. Mobius Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Har fulgt Pirates serien helt siden C64, og dette er vel et av spillene jeg har brukt mest tid på opp igjennom årene. For å være ærlig har jeg aldri lagt merke til simlishen i det siste Pirates-spillet selv om jeg har hundrevis av timer med spillet. Jeg elsker de harde kampene mot schwæære skip! Yarr!!!
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 tror det er meningen at seiling i motvind skal være noe dritt, ellers er det lissom ikke seiling. skulle ønske de lagde et nytt pirates! spill. Det er ikke sid meier men jeg anbefaler en titt på Pirates of the burning sea om du likte sid meiers pirates.. synes Burning sea ble litt tynt i lengden. Hadde noen laget et MMO med pirater og magi, noe ala 7th Sea. Da hadde jeg mer intresert. Tja, i forhold til sid meiers pirates er det jo langt mer avansert. Hvis PoTBS er tynt hva er da SMP?
OlavHelland Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 (endret) Tja, i forhold til sid meiers pirates er det jo langt mer avansert. Hvis PoTBS er tynt hva er da SMP? PoTBS er tynt til å være et MMO. Gøy første dagene, men jeg gadd ikke fortsette å spille det. for all del, anbefaler å laste ned prøveversjonen om man er interesert. Endret 4. februar 2009 av NordicGamer
Essem Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 tror det er meningen at seiling i motvind skal være noe dritt, ellers er det lissom ikke seiling. Likevel tok det for lang tid.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 tror det er meningen at seiling i motvind skal være noe dritt, ellers er det lissom ikke seiling. Likevel tok det for lang tid. Tingen er jo at du aldri skal seile i motvind, hvor fort tror du det går i virkeligheten?
Ozelot Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 tror det er meningen at seiling i motvind skal være noe dritt, ellers er det lissom ikke seiling. Likevel tok det for lang tid. Tingen er jo at du aldri skal seile i motvind, hvor fort tror du det går i virkeligheten? Nå kjenner jeg ikke hvor bra slike gamle skip kunne seilt opp mot vinden, men etter å ha prøvd litt med min Frigate og jeg må ha nesten 90 grader vinkel for å kunne krysse.
Sparks50 Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 * Set Your ship and Enemy ship to have a minimum ship speed in the world or battle (seperately http://files.filefront.com/Sid+Meiers+Pira...;/fileinfo.html Problem solved
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå