Gå til innhold

Den store White Knight Chronicles-tråden


dekar24k

Anbefalte innlegg

Som utviklerne har sagt hadde de faktisk ikke plass til engelsk tekst, eller språk. Spillet har rundt 80-100 timers spilletid så tror nok de har brukt all den kapasitet de kan til å ha selve spillet og det orginale språket der.

 

Jeg tviler på at det slippes en US/EU versjon uten engelsk dialog. Isåfall blir det bare en US version med engelsk tekst og that's it. Bra nok for meg though. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The story campaign is easily completed in 25 to 30 hours, so really the game makes an excellent rental.

 

Det var da ikke så mye som jeg hadde trodd. Hørte at det skulle vare rundt hundre timer. Ble litt usikker på spillet da jeg leste anmeldelsen, syntes den var veldig bra dog. Usikker om dette blir et kjøp eller ikke. :mellow:

Lenke til kommentar
The story campaign is easily completed in 25 to 30 hours, so really the game makes an excellent rental.

 

Det var da ikke så mye som jeg hadde trodd. Hørte at det skulle vare rundt hundre timer. Ble litt usikker på spillet da jeg leste anmeldelsen, syntes den var veldig bra dog. Usikker om dette blir et kjøp eller ikke. :mellow:

 

Digg for meg da, som ikke har tid til timesvis spilling hver dag. Uansett, story-campaignen er jo bare en del av spillet. Det som er kult er å levele, campe rare mobs, få rare drops osv. For ikke å glemme online-delen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eurogamer har kommet med en review av spillet (den importerte versjonen).

klikk link vist det er noen som har lyst til å lese.

 

http://www.eurogamer.net/articles/white-kn...s-review?page=1

 

Likte denne delen. :)

You create an online avatar at the beginning of the game, adjusting fifty-four different sliders to achieve just the right breast size and angle. Amusingly, your avatar is along for the ride in single-player too as an eternally mute accessory to the plotline,

 

gøyalt at du selv er med i singleplayeren.

Endret av zuperhans
Lenke til kommentar
Eurogamer har kommet med en review av spillet (den importerte versjonen).

klikk link vist det er noen som har lyst til å lese.

 

http://www.eurogamer.net/articles/white-kn...s-review?page=1

 

Likte denne delen. :)

You create an online avatar at the beginning of the game, adjusting fifty-four different sliders to achieve just the right breast size and angle. Amusingly, your avatar is along for the ride in single-player too as an eternally mute accessory to the plotline,

 

gøyalt at du selv er med i singleplayeren.

 

Jeg trodde ikke jeg kunne bli enda mer gira enn jeg allerede var på dette spillet, men ble visst det etter jeg leste den anmeldelsen. Alt de skriver virker helt perfekt. Gleder meg så sykt til en engelsk versjon! :D

Lenke til kommentar
Jeg trodde ikke jeg kunne bli enda mer gira enn jeg allerede var på dette spillet, men ble visst det etter jeg leste den anmeldelsen. Alt de skriver virker helt perfekt. Gleder meg så sykt til en engelsk versjon! :D

 

det blir jo nevnt at mange av questene i multiplayeren er kjedelige, men trur dei driver å fikser på det for å ikkje få dårlig kritikk når spillet kommer ut i vesten.

Lenke til kommentar
Det som også er litt morsomt er at gameplayet ligner veldig på FFXI: Online. FFXI-spillere er helt sikkert enig med meg her. :) Jeg håper det er fellestrekk, helt klart, for FFXI er IMO det beste MMORPG/spillet noensinne.

 

FF 11? Hæ? :p Sjelden vare, dere FF XI-spillere XD

 

spillte litt FF 11 men sluttet etter en uke.........engasjerte aldri. :(

håper dette blir bedre.

Endret av zuperhans
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...