Gå til innhold

Er du en natteravn? Nattkafè


DaKurlzz

Anbefalte innlegg

God kveld (les: natt) folkens.

 

Tenkte vi kunne ha en liten tråd for de av oss som bruker Gamer.no og er våken til langt på natt, selv midt i uken.

 

Selv sitter jeg her på rommet og hører på musikk mens det går i Gamer.no og MSN. Vurderer å fikse meg IRC og joine Gamer.no's kanal, samtidig som jeg vurderer en halv pizza i ovnen (typen grandiss).

 

Noen som har anbefalinger til film? Skal se noen animeer (jada, drep meg, nerder) om litt, men en film eller to hadde vært kos. Vil ikke legge meg enda da jeg mener det er for tidlig. :p

 

Noen lette retningslinjer, 'stjålet' fra "tom waits for alice":

Ikke lenk til egen tråd i håp på oppmerksomhet!

Spørsmål går fint så lenge det ikke er lang supportdiskusjon da dette hører hjemme i en egen tråd.

 

 

Noe mer tror jeg ikke vi trenger? Regner med resten er logiske og vil funne under normale retningslinjer, men selvfølgelig om en moderator eller administrator har noe å tilføye, well, by all means go ahead. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne selv også likt noen anbefalinger til filmer da jeg ikke har sett noen på gud vet hvor lenge. Har allerede anbefalt to animeserier til deg. ;)

 

Sitter for øyeblikket i stua i huset, langt ute i skogen. Det er gode 13 blå grader ute, og et par røde inne. Fyrer for harde livet, men føler ikke at det blir varmt nok. Dette kan sikkert være fordi jeg ikke føler meg helt i form fra før av. Eneste jeg hører er flammene som brenner, kattene som maler og vifta til laptoppen som surrer. Snart kommer jeg til å høre vinden røske tak i greinene utenfor ettersom jeg skal ut og røyke snart. ;)

Lenke til kommentar

Hvor bor du, siden du nevner langt ute i skogen OG 13 minus...? :p Jeg kunne godt tatt noen vedkubber i vår peis, men siden jeg velger varme rommet istedenfor kjølige stuen (altfor stort hus og bare èn varmepumpe - for dyrt å varme opp hele huset om kvelden) så får jeg bare holde meg uten peis. =(

Lenke til kommentar
Hvor bor du, siden du nevner langt ute i skogen OG 13 minus...? :p Jeg kunne godt tatt noen vedkubber i vår peis, men siden jeg velger varme rommet istedenfor kjølige stuen (altfor stort hus og bare èn varmepumpe - for dyrt å varme opp hele huset om kvelden) så får jeg bare holde meg uten peis. =(

Vel, det nærmeste "kjente" stedet må vel være Drammen, selv om det ligger en god time unna.

 

Hadde gledelig gått til rommet for å være der, ettersom det er varmt, men gidder ikke ettersom det trådløse signalet er heller dårlig der. Dessuten har jeg ikke en pult eller noe som jeg kan plassere PCen på, og orker ikke å ha PCen på fanget i senga.

Lenke til kommentar

Haha, spiller madammen Xbox OG har Live!? Navn og adresse takk. B) Neida hehe. Så fett da.

 

Nei, jeg føler jeg bør sprette opp tequilaen fra Taxfreen jeg kjøpt for 135kr. :p En hel LITER!

 

 

EDIT ADD: Kunne ikke noen ha sprettet opp en bildetråd for å vise mugshots av seg selv? Kult å vite åssen folk ser ut når man leser innleggene deres. ;)

Lenke til kommentar

Har bare slitne militære bilder av meg. :p Orker ikke å lete etter dem nå.

 

Sitter og titter litt på ny PC. Lurer på om jeg skal bestille.

 

Cooler Master Mystique 631, Black Aluminium (No PSU)

Corsair Powersupply 750W Black, ATX Bulk 140mm Fan, 8xSATA, SLI

Asus P6T Deluxe+OC Palm,X58, Socket-1366 ATX, SLI&CrossFireX, DDR3, 3xPCI-Ex(2.0)x16

Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 6GB CL9 Kit w/3x 2GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, for Core i7

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-920 4,8GT/sec, 8MB, Boxed

XFX GeForce GTX 285 670M 1GB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, "XXX", 2xDVI, HDMI, HDCP, 670/2500MHz

USB2 multicardreader 3.5" black for CF I/II,SM,MMC/SD/microSD,MS,xD (bulk)

Sony NEC Optiarc DVD±RW burner Black AD-5200S-08, 20x, SATA

WD Caviar® Black 1TB 3,5", SATA, 32MB Cache, Dual Processor, 7200RPM

Microsoft SideWinder X6 Keyboard NO Gaming Keyboard, USB

Logitech MX518 Optical Mouse, USB, PS/2

Microsoft Windows Vista Home Prem.64 bit English Komplett, PC production only

Service & Support - 3 years

 

17,382 NOK

Lurer litt på hvordan prisene ligger på andre firmaer enn komplett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...