EpicNerd Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 (endret) Yo! Dette syns jeg er veldig morro Greia er at jeg begynner med å poste et bilde, og den som gjetter hvilket spill det er fra, får poste et nytt bilde. Har ikke den som gjettet riktig postet et nytt bilde innen 4 timer kan en annen poste. Og for all del, ikke ha spillnavnet i linken eller bildet Jeg begynner med noe VELDIG enkelt ^^ Endret 5. februar 2009 av Snorre
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Global Opperations:D Digget det spillet...var en trist dag da jeg presterte å knekke cd'en:/
Hofer Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 korrekt din tur GO er en av mine favoritter opp igjennom tidene, helt klart!
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Yey me... ok....her er en alltime favoritt:D
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Stemmer det:) Fine spillet^_^ Din tur
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Haha...Superfrog mener jeg det het?
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Denne er nesten for lett... Er dette noe internt eller ? Nope....bare oss to som "spiller" atm virker det som:P
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 The Secret of Monkey Island. Korrekt:) Din tur da? Monkey island! 1 minutt sent ute:P
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Haha....enkelt? Har ingen anelse...har alderi hvert noen stor kar på spill som final fantasy og lignende:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå