Gå til innhold

Den store Anarchy Online tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet
Når jeg starter nye chars, får jeg bare opp fucka grafikk alà dette.

lookingood.jpg

Grafikken er helt fin når jeg logger på main igjen, gudene vet hvorfor.

Men er kjedelig å spille for tiden, nettet vårt er fucka så jeg har massive lag. Selv om jeg ikke kjører noe annet enn AO (dvs. null msn, irc, p2p, browsere e.l.) og sitter med laptopen rett ved routeren og vi har ei bra oppkobling her, 7/1 eller noe, usikker, lenge siden vi kjøpte det (dog, med it-avisens speedometer, vises det at jeg visstnok har 4648/684). Uansett.

Det fører ofte til situasjoner som dette.

Jeg angriper en dude, han tar med seg de 2 andre jeg ser i kammeret, venter på at pcen min skal ta igjen spillet og ender opp sånn som dette for det var visst flere der jeg ikke så pga. lagget, eller som spawna mens jeg venta på å utføre den og den handlingen.

longlivelag.jpg

Hva slags maskin har du? og hva slags skjermkort?

Problemene dine ligger ikke server side, men hos deg og din maskin.

Må ha litt specs om jeg skal kunne løse det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det noe måte å gjøre noe som har omni-requirements om til clan? For jeg finner masse bra gear for omni, men er selv clan og kan selvsagt ikke bruke det.

Og finnes det en dings man kan ta med seg for å kunne fikse implants og slikt selv uten å måtte dra til en sånn funky stasjon i en by og fikse det?

Skrevet
Finnes det noe måte å gjøre noe som har omni-requirements om til clan? For jeg finner masse bra gear for omni, men er selv clan og kan selvsagt ikke bruke det.

Og finnes det en dings man kan ta med seg for å kunne fikse implants og slikt selv uten å måtte dra til en sånn funky stasjon i en by og fikse det?

Nei til omni-spørsmålet... Det er desverre slik det er :p

Til implants er svaret og nei. Hvertfall sålangt jeg har erfart. Det finnes sikkert utsyr man kan bruke til slikt på høyere lvls though, evt i expansions. Men vet sikkert Darkemp? :)

Skrevet

Om jeg ikke husker helt feil så mener jeg å huske at det er noen kits som gjør at du kan bytte implants utennom de vanlige stasjonene, men var noen negative ting med det også. Om jeg som sakt husker så var det slik at man ikke fikk treatment buffen når man gjorde det med slike kits.

Skrevet

Yeah fant de, og du har rett, man får ikke treatment-buffen.

Så da vet jeg ikke om jeg gidder rett og slett.

Men faen, er det noen som har patch 18.1.1EP1 - 18.1.2EP1 liggende?

Jeg får ikke lasta den ned via patchern og finner den ikke på ao-sida.

Noe som gjør at charen min er stuck.

Skrevet (endret)

Sikker på at det er det helt korrekte patch navnet? Eventuelt om du prøver å patche på nytt, henter han ikke denne automatisk? Uansett, prøvde å søke det litt opp, fant utrolig nok ikke på noen som helst måte noen steder å laste det ned fra, google refererte bare tilbake til denne tråden.

Edit : ah så det du skrev nå, du får ikke lastet det ned?

Prøv å skru av alt firewall, kjør data rett i modem, restart modem / data.. får du det ikke igang på noen som helst måte?

Endret av The Very End
Skrevet
Blir hvertfall ikke i år etter det jeg vet, men hva vet vel jeg.

Les:

We didn't have to start completely from scratch...the research done to better understand and optimize the AO code was not lost...but was rather essential in our efforts to integrate the Dreamworld engine. Imagine being sent to the grocery store to purchase 15 strange items (ie: Pastry Baking Yeast). The first time this would be an annoying and painful experience (much like the AO codebase). The next time you would know where the items are...which would speed up the process immeasurably. The work done with Ogre taught us where the "strange" bits of AO are...knowing these systems should make this next integration that much faster. That and having one of the coders who was central to the Conan engine working with us full time.

I'm still hoping for something playable by the end of this year.

http://forums.anarchy-online.com/showpost....p;postcount=125

Skrevet (endret)

Gah, får ikke patcha.

Checksum-error, og filene jeg brukte sist gang hjelper ikke lenger.

Frustrerende ...

edit:

Noen som tilfeldigvis har v18.1.1_EP1-v18.1.2_EP1 liggende og kan laste den opp?

Jeg finner den ikke noen steder og det gamle trikset med å laste ned filene fra http://tx3-multi.funcom.com/c/v18.1.1_EP1-v18.1.2_EP1/ funker ikke lenger fordi patcheren ikke vil la meg gjøre annet enn å patche v18.1.2_EP1-v18.1.3_EP1, som jeg ikke har.

Endret av Datasmurf
Skrevet
Gah, får ikke patcha.

Checksum-error, og filene jeg brukte sist gang hjelper ikke lenger.

Frustrerende ...

edit:

Noen som tilfeldigvis har v18.1.1_EP1-v18.1.2_EP1 liggende og kan laste den opp?

Jeg finner den ikke noen steder og det gamle trikset med å laste ned filene fra http://tx3-multi.funcom.com/c/v18.1.1_EP1-v18.1.2_EP1/ funker ikke lenger fordi patcheren ikke vil la meg gjøre annet enn å patche v18.1.2_EP1-v18.1.3_EP1, som jeg ikke har.

Rart... Bruker du 3rd party GUI?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...