Error Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Laws have been enacted to bring the Democratic Republic of Vanarheim into compliance with the World Assembly resolution "Reduction of Abortion Act". Som betyr?
Wartom_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 (endret) Gjorde det nå, skjer det ingen forandringer da? Nei, da ignorer du hele saken. Sykemelder deg mens debatten pågår, slike ting. Altså vanlig politikk prosedyre. Det ville være det samme som om forslaget aldri kom opp og nasjonen vil være den samme. Endret 22. april 2009 av Wartom
Nøtte Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 The Borderlands of Vjargvill is a tiny, environmentally stunning nation, notable for its compulsory military service. Its hard-nosed, intelligent population of 7 million are fiercely patriotic and enjoy great social equality; they tend to view other, more capitalist countries as somewhat immoral and corrupt. Må si jeg liker denne beskrivelsen av landet mitt!
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Hva er estetiske virkemidler? fins det noen i videoen nedenfor? anyone?
Wartom_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Hva er estetiske virkemidler? fins det noen i videoen nedenfor? *old youtube movie* anyone? Sjokkfaktoren, som Ibsen beskrev så godt, blir godt brukt i denne reklamen.
Lakus Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Holy shit motherfucker!!! Neida. Men sjokkfaktoren er på plass, til tross for at reklamer bli kjedeligere etter lang fartsid på nett.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Skal vise den på storskjerm imorgen foran klassen, med høy lyd
Wartom_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Skal vise den på storskjerm imorgen foran klassen, med høy lyd 67-85% har nok allerede sett den.
Lakus Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Men de kommer til å svette alikevel, just like me Would you kindly agree?
Wartom_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Men de kommer til å svette alikevel, just like me Would you kindly agree? Would you kindly brutally execute Lakus? A man chooses a slave obeeeeeyyys.
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Jeg lagde en ny stat: http://www.nationstates.net/lolidudia Den ska bli den ondeste av alle på hele NationStates
Wartom_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Jeg lagde en ny stat:http://www.nationstates.net/lolidudia Den ska bli den ondeste av alle på hele NationStates Wartom declares nuclear holocaust on Lolidudia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå