lolidude_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 (endret) @lolidude: Navn på Snorres fiktive nasjon. Og Jøkulsvellir er selvfølgelig det beste navnet. Ahaha, Neppe Hva med R'lyeh? Damnit: Jeg googlet det og jeg hadde det fra noe annet Endret 20. april 2009 av lolidude
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 (endret) Fy eff det er vannskelig og finne på fantasi navn. Lodarnio Random tastetrykking Endret 20. april 2009 av lolidude
Snorre Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Guaran? Høres ut som en øgle eller navn på et krydder. ^^
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Guaran? Minner meg om en øgle. Jeg vil helst høre hva slags sted det er før jeg begynner og finne på navn Guaran? Høres ut som en øgle eller navn på et krydder. ^^ Ahah, fantasiløse mennesker tenker likt Den tillater ikke norske bokstaver. :\ Det har da ingen ting og si
Snorre Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Nasjonen min skal være en demokratisk og liberal stat i Nord-Europa. Den skal verdsette menneskeverd, liberale verdier, menneskerettigheter og retten over sitt eget liv. Thats pretty much it. Siden den ligger i Nord-Europa har den sannsynligvis germansk/nordisk opprinnelse/historie. De snakker skandinavisk, tysk, øst-europeisk eller annet. Muligens norrønsk (type Island). De har vokst opp i et kaldt klima og ja.
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 (endret) Hva med Heitur Pottur? Odinheim Gerag Kragenheim Jeg trenger noen andre Norrønske ord som man kan putte etter navn :/ Endret 20. april 2009 av lolidude
Snorre Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 (endret) Thingvellir?(nydeleg sted, btw) Reservert/utilgjengelig. Men fjernet jeg H-en var den ledig. Jeg tror kanskje jeg går for den. Normania var opptatt. Ingenting galt med Ekunheim. Det falt bare ikke helt ismak. Endret 20. april 2009 av Snorre
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Normania? Mania passer ikke inn Thingvellir?(nydeleg sted, btw) Reservert/utilgjengelig. Men fjernet jeg H-en var den ledig. Jeg tror kanskje jeg går for den. Normania var opptatt. Hvor sjekker du det? Og er forslagene mine så dårlig att du må overse de? (Ikke att jeg bryr meg.)
Vistula Uhlan Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 (endret) Thingvellir?(nydeleg sted, btw) Reservert/utilgjengelig. Men fjernet jeg H-en var den ledig. Jeg tror kanskje jeg går for den. Normania var opptatt. Ingenting galt med Ekunheim. Det falt bare ikke helt ismak. Tingvellir altså. Fint det. Gå for den du Endret 20. april 2009 av Flosshatt
Snorre Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 (endret) Sorry, så ikke at du hadde redigert innlegget ditt og lagt til flere forslag. Gerag var ledig. Og faktisk ganske enkelt og passende. Det tas med til vurdering. Det står nå mellom: Vanarheim Tingvellir Gerag Hvilken skal jeg velge og hvorfor? Endret 20. april 2009 av Snorre
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 (endret) Gerag. Endret 20. april 2009 av lolidude
Vistula Uhlan Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Tingvellir. Det er fint, det er ein modifiert utgåve av mitt forslag, og det passar betre enn dei andre til eit nordisk og sosialdemokratisk(antar eg. Du er vel ikkje kapitalist? :o ) land.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå