Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er utrolig trøtt og sliten i dag, men akkurat nå holder jeg på å lage middag til familien. :)

Edit: Hvordan kan du huske sånt HCG? :huh:

Endret av Ehtram
Skrevet

Må bare si det igjen, gleder meg utrolig til The Secret World tenk om vi medlemmer her inne da spiller sammen og lager guild og lignende. Fader så morsomt det kommer til å bli :love:

Skrevet (endret)

Du får kose deg ihverfall :)

Fikk forresten et bildet inn i hodet isted: Ser for meg at du sitter inni en slik "gammeldags" trehytte og nyter en kopp med kakao menst du gynger i en slik bestemorgyngestol, da en dalek plutselig dukker opp og EXTERMINATE.

Endret av Ehtram
Skrevet

Jeg gjorde istand eggene til søskene mine (og meg selv) i går, tenker på lage et slags skattekart/rebusløp til dem. Må bare finne kreativiteten først :)

Skrevet
Du får kose deg ihverfall :)

Fikk forresten et bildet inn i hodet isted: Ser for meg at du sitter inni en slik "gammeldags" trehytte og nyter en kopp med kakao menst du gynger i en slik bestemorgyngestol, da en dalek plutselig dukker opp og EXTERMINATE.

Haha, jo takk. Nå fikk jeg det bilde i hodet og. No vet jeg ikke om jeg tørr.

Kjøpte forresten julespesialen akkurat nå. Med Doctor Who at the Proms :)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Det var da en spennende, liten tur :):p

Skrevet

@GhostViper: De så jeg (begge to) bare for noen dager siden, musikken i serien er virkelig utrolig nydelig. Du får ha god tur :)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Je tror du er litt forelska i Ghostviper jeg, Ethram :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...